ik ben (bijna) 2 en schreeuw nee!

Nou, met dat gillen valt het hier reuze mee. Maar dat ze 2 is en een echt peutertje die de grenzen probeert te verkennen...dat is wel duidelijk het geval. Pff, werd er vanmorgen ook echt even gek van....eerst mama iets te hard "aaien", toen weer met eten spelen, toen de jas niet aan willen, bij de gym weglopen naar de kleedkamers, stampvoeten als er iets niet lukt. pfff. Vandaag niet de beste dag... Verder is het wel een moppie hoor, haha.

Jaha!!!!! Hier ook een klein gillend monstertje. Zodra het niet bevalt, zet madammeke een flinke krijs op. Ze doet niet onder voor haar broer en zusjes, haha. Wel goed dat ze zoveel pit heeft. Soms een beetje lastig :)

Grappig om te horen dat het echt de leeftijd is! Ze is overigens wel makkelijk af te leiden, als ik haar aan wil kleden of verschonen wordt ze heel boos, zet ik haar weer op de grond en dan mag ik haar weer optillen en dan aankleden. Ach het is een kwestie van een manier zoeken om hier soms mee om te gaan. Bente is verder een lief tutje.....

Terug
Bovenaan