Ik ben binnenkort te zien op omroep Brabant

Toen ik samen met haar collegae de kist ging sluiten, vond ik het ook niet eng ofzo. Ik wist dat het goed was. Ze heeft nu de rust die ze altijd heeft willen hebben. Daarom heb ik er ook vrede mee.

Jeetje Annemiek wat heftig! En ze was nog zo jong. En wat een bijzondere zus had je.
Het afscheid wat je beschrijft klinkt heel mooi. het is goed dat je tevreden bent over het afscheid wat ze heeft gehad. Ik heb dat ook met mijn vader. Het afscheid was zoals hij zou hebben gewild denk ik. En ik merk dat dat mij ook goed helpt met de verwerking ervan. Het is nog niet helemaal afgerond, wij gaan zijn as bij het oude havenhoofd van Scheveningen uitstrooien, daar zwom hij als kind altijd.

Als ik bij mijn moeder ben (in Brabant) ga ik proberen te kijken.

groetjes,
Daphne

hoi annemiek,

ik krijg gewoon kippenvel van je verhaal....
echt triest!!!!
ik zal ook zeker gaan kijken op omroep brabant!!!!
heel veel sterkte

liefs kim   en een dikke knuffel voor rowan van brian....

Jeetje annemiek,

Wat ontzettend droevig en tegelijker tijd ontzettend mooi!!!

Liefs Yvonne

jeetje zeg! wat een verhaal weer.
heel erg triest maar aan de andere kant ook heel erg mooi.

ik heb vorig jaar ook zoiets meegemaakt. zo vreselijk indrukwekkend.... ik zit hier nu weer met kippenvel als ik eraan terug denk en jouw verhaal lees. weet precies hoe je je voelt....

Hoi Annemiek,

Ik zal zeker kijken. Ik kijk niet zo vaak omroep Brabant maar het programma heb ik wel eens voorbij zien komen.
Ik heb zelf op de Grote Beek gewerkt. Ik ben in 2001 vertrokken en vermoed dat ik je zus niet ken, maar zal zeker kijken.

Judith

Hallo Judith,

Als jij daar gewerkt hebt, zul je vast en zeker de naam van mijn zus en haar projecten kennen. Als je Olifantendoders bij Google intikt, kom je op hun site uit. Daar kun je terugkijken naar de onderwerpen van vorig seizoen. Daar vindt je een artikel over zelfdoding. De eerste foto, die je ziet, dat is mijn zus Jolanda.

Liefs,

Annemiek

Terug
Bovenaan