Goedemiddag,
Ik ben # en ga al lang met mn vriendin en we zijn een tijdje geleden even uit elkaar gegaan. Toen hebben wij het allebei met een ander gedaan. Het zit zo: mn vriendin heeft op 13 februari seks gehad met een jongen, onveilig, maar hij is niet gekomen. 3 dagen later is zij ongesteld geraakt en dat duurde netjes tot en met 22 februari. Dit is ook de dag dat we weer bij elkaar kwamen, omdat we simpel weg niet zonder elkaar kunnen en heel veel van elkaar houden. We hebben het 21, 23, 24 en 25 gedaan en zodoende nog wat dagen. Ze werdt niet meer ongesteld en, dus zwanger. Inmiddels hadden we de 12 weken echo en het kindje wordt verwacht op 27 november, volgens de verloskundige, dus keurig netjes gerkend vanaf 21 februari zonder dat we dit hadden verteld. Later heb ik het uitgelegd en zei bevestigde dat het mijn kindje 100% zeker is. Het vervelende vind ik nu simpel weg dat ik zeker weet dat het mijn kind is, maar dat ik nu al weet dat als mn kind wordt geboren gericht kijk of hij op mij gaat lijken. Het gaat er gewoon even om dat ik mezelf wil geruststellen.
Ik ben # en ga al lang met mn vriendin en we zijn een tijdje geleden even uit elkaar gegaan. Toen hebben wij het allebei met een ander gedaan. Het zit zo: mn vriendin heeft op 13 februari seks gehad met een jongen, onveilig, maar hij is niet gekomen. 3 dagen later is zij ongesteld geraakt en dat duurde netjes tot en met 22 februari. Dit is ook de dag dat we weer bij elkaar kwamen, omdat we simpel weg niet zonder elkaar kunnen en heel veel van elkaar houden. We hebben het 21, 23, 24 en 25 gedaan en zodoende nog wat dagen. Ze werdt niet meer ongesteld en, dus zwanger. Inmiddels hadden we de 12 weken echo en het kindje wordt verwacht op 27 november, volgens de verloskundige, dus keurig netjes gerkend vanaf 21 februari zonder dat we dit hadden verteld. Later heb ik het uitgelegd en zei bevestigde dat het mijn kindje 100% zeker is. Het vervelende vind ik nu simpel weg dat ik zeker weet dat het mijn kind is, maar dat ik nu al weet dat als mn kind wordt geboren gericht kijk of hij op mij gaat lijken. Het gaat er gewoon even om dat ik mezelf wil geruststellen.