ik ben een augustusmoeder

ik was uitgrekend op 1 sept. maar ben 11 augustus bevallen. Mn zoontje woog 3400 gram dus erg mooi. Hij is morgen 6 weken.
Ik ben benieuwd hoe jullie kindjes zijn qua karakter. Mijn zoontje is erg rustig en tevreden huilt alleen bij krampjes en honger. Hij slaap vrij veel. Snachts 5 a 6 uur achterelkaar en overdag 4 a 4,5 uur. Ik denk dat hij een rustig karakter heeft. Kan wel even wachten op een fles ed.
 
nog gefeliciteerd!! En lekker dat ie het zo goed doet!
die van mij is op zich relatief rustig,maar wachten op de borst??Echt niet, ze wil het nu, en dan bedoelt ze ook NU!!!!
Haha!
Groet,
 
Hoi, ik ben eigenlijk ook een augustusmoeder... Was op 12 sept uitgerekend, maar op 24 aug bevallen van een tweeling! Onze zoon is ook zo lekker rustig, maar zijn zusje heeft wat meer temperament =) en niet zoveel geduld.. Meisjes!!
Gelukkig zit er ook wel steeds zo'n 4 uur tussen de voedingen, ze zijn nu 4,5 week oud..

Groetjes!
 
Het is heel leuk met een tweeling! Gelukkig zijn het niet de eerste 2, waardoor ik een stuk relaxter bent dan bij onze eerste.. Ze worden tegelijk gevoed, de ene krijgt de borst en de andere een flesje kunstvoeding. Ik ben dus zelf eigenlijk niet veel langer bezig dan bij 1 baby.. En als ik alleen ben, dan moet de ander gewoon even wachten, maar het zijn gelukkig hele zoete baby's!
Het is dus wel wat drukker, maar ook 2x zoveel knuffelen en lachjes, genieten dus!
Is het jouw 1e kindje?
 
Ja het is mijn 1e kindje en ik heb het er al vrij druk mee dacht ik haha, laat staan als je er 2 hebt. Heerlijk 2 keer lachjes en knuffeltjes! Slapen ze ook op dezelfde tijden enzo??
 
Ja, ze slapen ook op dezelfde tijden, maar soms is de een al eerder wakker dan de ander en dan neem ik hem/haar mee naar beneden of even bij me in bed.. Ze gaan om de beurt in bad, de ene dag de een en de volgende dag de ander, dat scheelt ook in tijd!
Maar het is echt een verschil met de eerste keer, hoor! Toen was ik ook de hele dag in de weer, terwijl ik nu zelfs tijd heb om achter de pc te zitten =)
 
Terug
Bovenaan