ik ben een stressssskipppppppp

A

Anoniem

Guest
Nog drie heeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeee lange dagen geduld

en dan hopen dat die rode duivels voor een maand of 10 wegblijven.

Ik ben erg moe , heb zeer gevoelige borsten , temp nog lekker hoog, veel naar de wc
\

stressssss

nanda1977

die al erg lang bezig is en het nu goed zat is

ronde 19 1 mk in november 2005

Hoi Nanda,
spannend he ik snap jou helemaal.En jij bent al zo lang bezig wat een geduld moet je dan hebben zeg,ik ben nog maar in ronde 6 ofzo,heb het niet exact bijgehouden omdat ik wat rare cyclussen heb .
Ik zit nu ook in spanning en ben voor het eerst enorm nerveus,heb er helemaal hartkloppingen en kriebels in m'n buik van hahah.
Ik heb allemaal dingen die ik normaal niet had vanaf 3 dagen na eisprong erg gek gevoel als of je ongi wordt maar net niet het zelfde .Vandaag klein beetje bruin velies echt miniscul en enorm misselijk met vlagen al dagen,misschien innestelling ik hoop het,maar ik durf echt nergens van uit te gaan.Ook veel naar de wc om te plassen en sinds 4 dagen ook een erg goede stoelgang als ik het zo mag zeggen,dit heb ik normaal ook niet zo.Mijn nod is rond woensdag of donderdag,Normaal wordt ik gewoon in 1 keer ongesteld direct veel buikpijn en veel bloed nu dus heeeeel anders.heb jij ook klachtjes????
Ik zal voor je duimen hoor je hebt het nou wel eens verdiendt vind ik!!!!!
Groetjes Cat

Hey dames.

Spannend zeg.
Leef met jullie mee hoor.
Laten jullie het nog even weten???????

Ik  voor jullie.

Liefs blondje24

Hééééél erg spannend!!

Ik zal zeker voor je duimen.

Lfs Benthe

oh wat spannend voor jullie zeg, nou ik denk aan jullie hoor! en volgens mij veranderen we allemaal in een stresskip als het zo ver is.

Nou maar hopen dat het bij jullie weg blijft.

Liefs Carina

ahhh!!
Wat kunnen drie dagen dan lang duren he??
Succes!
Luus

Hallo stresskip,

Ik herken je verhaal. Ik ben zelf net zo'n stresskip. Ook hartkloppingen tegen de tijd dat in ongi moet worden. Zit zelf in ronde 9. Ik kan nergens anders meer aan denken. Ben net weer ongi geweest dus ik moet nog even geduld worden. Succes en hou me op de hoogte.

Evelise

Hey streskip,hoe gaat ie nu,al teken van een naderende ongi,hier rommeld van alles maar nog niet ongi,heb heel licht het vermoeden dat gisteren mijn innestelling was ,misselijk ben ik nog steeds en ik heb voor het eerst echt het idee dat ik wel eens zwanger kon zijn,maar ja met die gedachtes moetje natuurlijk beetje uitkijken,maar ik kan het niet helpen hahaha.Kan je het nog volhouden niet te testen ik bijna niet meer!!!!
Groetjes Cat

Terug
Bovenaan