ik ben een stressssskipppppppp

Hallo Stresskip,

Ik leef met je mee, ook ik ben er deze keer wel heel erg mee bezig.
Ik zit in het zelfde schuitje als Cat1. woensdag of donderdag moet ik ongi worden. (hoop natuurlijk van niet). Borsten zijn gespannen (smorgens niet maar ik de loop van de dag wordt het iederekeer erger. lage rugpijn alsof ik ongi moet worden. soms last in mijn zij.
Ik eet regelmatig want soms heb ik een vlaag van misselijkheid. Al denk ik iederekeer als ik die vlaag voel "het zit toch niet tussen mijn oren he?" Ik zou het vreselijk vinden als mijn lijf me zo voor de gek hield maar je weet maar nooit.
Ik slaap als een blok en drink veel dus dat plassen moet toch gebeuren. Ook bij mij rommelt het meer in mijn buik en zoals Cat1 als schreef is de onlasting geweldig. Balen he die dagen die soms zo snel gaan en nu zo langzaam. Nou ja sterkte in iedergeval je bent niet alleen in het wachten. Zodra ik iets weet zal ik het laten weten.

es

hoi nanda

ik weet precies hoe je je voelt heb dat ook heb morgen mijn nod en heb erg zere borsten maar voor de rest niet eigenlijk ik zit nu in ronde 25 en hoop ook 9 maanden niet ongi te worden we zullen zien ben nooit overtijd dus als ik morgen niet ongi word ga ik gelijk donderdag een test doen vind het zo spannnend

ik duim voor je

liefs ineke

ja hoor,ik had het bovenstaande berichtje nog niet getikt of.........ik ga net naar de wc klein beetje bloed.Maarrrrrrr ik heb helemaal geen pijn of iets dat heb ik ALTIJD,nou er is nog hoop misschien innestelling???????ben alleen heel misselijk,iemand ervaring hier mee.???
Groetjes cat

hoi   ik was dit weekend ook heel erg misslijk maar had gewoon een griepje denk ik was ook erg aan de diaree en hoofdpijn dus die misselijk heid kan ook een griepje zijn maar ik hoop voor je van niet
liefs ineke

He Cat1,

Nee helaas heb ik hier geen ervaring mee.
Maar hoe is je Temp? deze liegt over het algemeen niet terwijl de rest van je lijf je goed voor de gek kan houden.
In iedergeval veel succes en hou je taai.

Es

Terug
Bovenaan