Ik ben een t r u t

Lieve Miep,

Gefeliciteerd!!!
Ik zal echt heel hard voor je hopen dat het deze keer helemaal goed mag gaan en dat je ondanks alles toch een beetje kunt genieten. Houden ze je een beetje onder controle?

Veel geluk,

Corina

lieve Miep,

YES meis, van harte gefeliciteerd hoor. Wauw, mooi bericht voor ik morgen op vakantie ga, ben helemaal blij voor je.

Enne Miep, weet je wat TRUT betekend????? Dat betekend SCHOONHEID, zoek
maar op hihihihihi. En zoiets mag je toch best van jezelf zeggen?? Niet
dan?? Zeker nu hoor, hahahahahaha.

Meis, ik hoop dat ze je nu een beetje in de gaten houden en dat je toch zal genieten.

Veel liefs en see you als ik weer terug ben.

liefs Hester  

Hoi Miep,

Allereerst van harte proficiat met je zwangerschap, echt te gek voor jullie. Ik wens je een hele fijne zwangerschap.
Ik hoop voor jou en je familie dat je over plusminus 8 maanden een gezond wondertje in je armen kan sluiten.

Groetjes Monique.

TRUT??????? Je bent geweldig! Ik ging kijken of er al nieuws was over je sollicitatie, ik dacht dat dat vandaag was en nu lees ik dit! Grandioos! Wat zul je blij zijn! En wij allemaal met je. Ga maar heel erg genieten! GEFELICITEERD!!!!!!!!!! En dan mogen we je volgende week ook nog feliciteren met je nieuwe baan?

Liefs Erica

Whahoeeee wat geweldig. Al dat duimen heeft geholpen!!! Helaas niet voor je baan zag ik net even snel maar volgens mij heb je allebei je handen vol aan je zwangerschap en je voorbereiden op de kleine.

Wat een geweldig nieuws, van harte gefeliciteerd!!!!!!

Dikke knuffel,
Daantje

WHoooeeaaaaaaa!!! Hier vast even snel een felicitatie-berichtje van spuit 11 ....

Jeetjemina zeg ben ik een paar daagies niet op het forum! Meid van harte!! Mijn vriend en ik hebben op de zaak 1 medewerker en die is nu dus op vakantie.. jeetje, nu moet ik dus echt werken hihi.

Ik ga nu snel even de rest bijlezen, maar mijn felicitatie aan jou wilde ik je niet onthouden!

Liefs,
Brigitte

Terug
Bovenaan