ik ben er weer (eindelijk)!!

A

Anoniem

Guest
ik leef nog hoor!! Gewoon even heel mega-druk gehad en wat dramatische dagen in het ziekenhuis doorgebracht met Lior  Gelukkig alles nu weer helemaal prima, lang verhaal maar ze moest 2 infusen (infuzen?) en ze moest een nacht blijven

Verder was het vandaag de laatste dag van de nieuwjaarsvakantie (rosh hashana, joods nieuwjaar) en we zijn gisteren vertrokken naar het strand om daar gezellig met z'n 4tjes te kamperen, dat was voor het eerst! Het was voor herhaling vatbaar. De tent was (veeeel) te klein en de wijn geen goed idee aangezien Milo om 6 uur alweer helemaal turbo was, hahaha, maar we hebben het toch super gehad en nemen de volgende keer een wat grotere tent mee.

Met Milo gaat het helemaal super, hij heeft sinds 2 weken ook het lopen ontdekt en hij loopt nu elke dag iets grotere stukjes!

Ik ga nu eerst even bijlezen en morgen wat reageren, hier even wat foto's omdat ik al zolang niets meer van me heb laten horen (en omdat ik wil showen )

Stephanie!

kampeer-avontuur op het strand! samen diep in slaap in de tent vanmorgen, al vroeg spelen in de zee!hier een foto van vorige week van Milo in onze kibbutz.en hier mijn arme lieve meisje in het ziekenhuis

Wat een leuke foto's, maar wat sneu voor Lior.

Knap hoor van je mannetje dat hij het lopen heeft ondekt

Groetjes Anneke, Anne en Renske

Jeetje dat is schrikken als je moppie het ziekenhuis in moet!
Gelukkig gaat het al weer goed met haar en kan ze lekker haar broertje mee aan de hand nemen met lopen, stoer hoor!!

Gave foto's!

Esmé mv Kay

Welkom terug hoor, we waren je al "kwijt".

Wat heb je toch een mooie kids, echt prachtige ogen!

Gaat het nu al wel weer beter met je mooie meid?

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Wat leuk kamperen aan het strand!
Balen zeg voor Lior dat ze naar het ziekenhuis moest, maar wel een stoere meid.

hey meis,

leuk dat je ook weer terug bent.....maar wat sneu zeg voor Lior....wat heeft ze gehad dan????

en wat stoer dat Milo ook loopt helemaal geweldig

liefs denise

Hey,

Wat sneu voor Lior! Nooit leuk als je schat het ziekenhuis in moet! Gelukkig gaat het weer beter!
Leuke foto's van jullie kampeertripje! En leuk dat je er weer bij bent!

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan