Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik voel me prima, nog totaal verbaasd over mijn zwangerschap omdat ik nu geen klachten voor mijn NOD had. Wel een beetje "zweverig" gevoel in mijn maag, ben niet misselijk maar het is wel heel vreemd gevoel. Klinkt dat voor iemand bekend?
Vanochtend na een uur twijfelen toch maar zh gebeld om een afspraak te maken voor de 1e echo. 25 sept kan ik er terecht (met 6w3d). Hopelijk gaan we die datum halen en krijgen we dan eindelijk een mooi hartje te zien.
Yep, Suus en Soela jullie zijn hier nog bekend. En Nienke, ook jouw naam komt me bekend voor, weet alleen ff niet meer waarvan. Heb waarschijnlijk ook jouw verhalen gelezen of zo
Hopelijk mag ik nu hier blijven en kunnen we weer vaak met elkaar kletsen. Hoe ver zijn jullie nu?
Vanochtend helaas weer bloedverlies en een temp die 0,2 graden gedaald is. Met ziekenhuis gebeld en gyn belt dadelijk terug. Heb zwaar gevoel in onderbuik, niet echt fijn. Dagje thuis gebleven van mijn werk, mijn hoofd staat er nu echt niet naar. Maar ff rustig houden.