Ik ben er weer!

He dames,

Bedankt voor de leuke reacties!

Ik voel me prima, nog totaal verbaasd over mijn zwangerschap omdat ik nu geen klachten voor mijn NOD had. Wel een beetje "zweverig" gevoel in mijn maag, ben niet misselijk maar het is wel heel vreemd gevoel. Klinkt dat voor iemand bekend?
Vanochtend na een uur twijfelen toch maar zh gebeld om een afspraak te maken voor de 1e echo. 25 sept kan ik er terecht (met 6w3d). Hopelijk gaan we die datum halen en krijgen we dan eindelijk een mooi hartje te zien.

Yep, Suus en Soela jullie zijn hier nog bekend. En Nienke, ook jouw naam komt me bekend voor, weet alleen ff niet meer  waarvan. Heb waarschijnlijk ook jouw verhalen gelezen of zo  :)
Hopelijk mag ik nu hier blijven en kunnen we weer vaak met elkaar kletsen. Hoe ver zijn jullie nu?

groetjes,
Dion

he hallo

Mij ken je nog niet, maar ik wil in elk geval zeggen dat ik keihard voor je duim.

liefs kim   (21w en 3 d)

Wat een heerlijk nieuws dat het weer gelukt is om zwanger te raken!!!

Ik duim met je mee en hoop dat het deze keer goed gaat!

Bij mij was het ook 4x is scheepsrecht en ik ben toen bevallen van een fantastische zoon! Dus fingers crossed!

gr mama van MD

He dames,

Vanochtend helaas weer bloedverlies en een temp die 0,2 graden gedaald is. Met ziekenhuis gebeld en gyn belt dadelijk terug. Heb zwaar gevoel in onderbuik, niet echt fijn. Dagje thuis gebleven van mijn werk, mijn hoofd staat er nu echt niet naar. Maar ff rustig houden.

groet,
Dion

he dion kop op het zal dit keer een innestelings bloedinkje zijn.net als bij mij.

ik zal voor je duimen en een (gebedje doen hi hihi).

groetjes iris sterkte dion

Terug
Bovenaan