ik ben erg verdrietig...

'Onze Lieve Heer heeft rare kostgangers'... Meid, ik sluit me aan bij de vorige reacties en vind het heel goed van je dat je je zo verantwoordelijk gedraagt! Het zit blijkbaar niet in je genen om zo goed voor kinderen te zijn, gezien je moeder en zus, wees dus extra trots op jezelf dat jij het zo goed doet. Petja af! En laat ze lekker in de stront zakken..., ook al is het dan je familie..

Je stelt je echt niet aan hoor! Ik zou waarschijnlijk al veel eerder uit mijn vel zijn gesprongen en weggegaan! En hierboven is alles al zo'n beetje gezegd volgens mij.
Heel veel sterkte met alles!!!
Groetjes van Ruth

onze lieve heer heeft rare kostgangers. ja inderdaad, het grappige is dat ik net een verhaal geschreven heb in een blad. die is van deze week zelfs.en dit stukje over de kostgangers staat als begin er in grote letters.
het verhaal gaat over mijn ex en wat hij allemaal aangericht heeft.
het is een stalker. als iemand het wil lezen dan moet je het maar zeggen dan krijg je meer info.
het is volledig anoniem gegaan en heb daar ook een andere naam dus iedereen mag het best weten.
hahaha iedereen heeft het toch al gelezen.

groetjes Miranda

Nu begin ik toch wel nieuwsgierig te worden  
Volgens mij doe je het hardstikke goed. Ik zag al op je hyves dat je op een van dezelfde scholen hebt gezeten als mijn man trouwens ;-)

Terug
Bovenaan