Ik ben het even kwijt....

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Mijn eerste dag van mijn laatste ongesteldheid was 19 september. Je zou dan zeggen dat 17-10 mijn NOD is!!! Nu is het mijn eerste ronde dus ik kijk nergens gek van op! Nu was (denk ik) 10-10 mijn eisprong. Daar dan ongeveer 14 dagen bij opgeteld kom je dus uit op 24 -10! Wanneer is dan mijn NOD??? Heb nl nog helemaal geen bloedverlies. Wel last van mijn onderrug en pijn in mijn buik. Niet extreem maar wel heel de dag aanwezig. In de avond worden mijn tepels iets gevoeliger. Nu heb ik net toch maar een test van het kruidvat gedaan en die was negatief. Ik ben het dus even kwijt!!!

Liefs Heleen

Hoi Helena,

Ben je pas gestopt met de pil (aangezien het je 1e ronde is)? Ben je regelmatig ongesteld als je de pil niet slikt?
Misschien moet je even ontpillen? Ik weet het ook niet hopelijk ben je snel wat wijzer..
Succes!

Liefs

hey meid..

klinkt als ontpillen.. ik denk dat het rustig afwachten word en afentoe een testje doen...
Hopen dat je snel duidelijkheid hebt!

Succes meid!

Liefs Renate

@daisyF & @renate Ik ben sinds 16 september gestopt met de pil!! Ik ben na het stoppen van de pil nog niet ongesteld geworden! Ook niet een keertje tussen door ofzo. Ja, ik zal af en toe een test doen!! Mmmhh jammer!! Had gehoopt op de snelle goede cyclus

Bedankt meiden!!

Verlies de hoop niet hoor meid....hoe frustrerend het ook is, wacht nog even een paar dagen! Begrijp dat je in de war bent en..... Ja, het kan 'ontpillen' zijn (heb ik overigens zelf nooit gehad) maar het kan ook zo zijn dat je lichaam nog niet genoeg Hcg hormoon aan maakt en je over een paar dagen wel positief test. Er waren hier ook een aantal dames die pas 1 week NA NOD positief testen.... Dus het kan nog alle kanten op!

Ik ga weer heel hard duimen!!

Sterkte!! Liefs Lynn.

Bedankt voor de lieve en geruststellende woorden lynn. Het voelt zo raar. Maar goed je lichaam speelt ook echt een spelletje. Ik hou jullie op de hoogte. Kussss

Vrees niet... Je kunt ook n langere cyclus hebben dan 28 dagen. Elke dag dat je langer dan 28 hebt duurt een ook n dag langer dat (theoretisch) je eisprong komt. Dus zeg maar bij n cyclus van 30 dgn is je eisprong dag 16. (Alles gerekend vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie) Dus je zult echt ff je cyclusduur moeten afwachten meis, De eerste ronde kun je dus nooit iets helemaal uitrekenen. Ontpillen hoeft gelukkig niet te gelden voor iedereen! Succes hoor! ;-)

Hi Helena,

Nog geen rode duivels dus. Spannend he!?
Ik had gisteren mn NOD, maar ook nog geen rood inzicht...

Hoop voor je dat jij ook 1 van de dames zal zijn die pas een week na NOD positief testen, zoals Lynn verteld hierboven.

Ik ga voor je duimen!

Knuffel!

Terug
Bovenaan