Ik ben het even kwijt....

Hey meiden!

Bedankt voor de lieve reacties,

Nee, ik ben nog steeds niet ongi. Jij ook niet mammieloe?! Aahhh spannend. Ik heb vanmorgen een test gedaan maar het was negatief. Als vandaag mijn NOD zou zijn dan heb ik een cyclus van 35 dagen! Wanneer moet je eigenlijk naar de HA als je maar niet ongi word en de testen negatief blijven! We blijven gewoon hopen en duimen meiden!! Wat Lynn ook al is zei " de NOD lijst moet nodig is wat geruimd gaan worden"!!!!!

Ik duim voor je meid!!

Liefs

Nee ik ook nog niet. Het rommelt wel wat af in mijn buik, dus ik denk niet dat ik nog heel lang moet wachten. Maar goed, ik heb de hele maand al een beetje een rommelige buik, pijnscheutjes, opgezet en krampen. Tel daarbij mijn pijnlijke borsten en misselijkheid op, en je snapt dus dat ik erg in de war ben :-s

Ik wacht het nog even af. Denk als ik aankomend weekend nog niet ongi ben, dat ik dan ga testen.

Geen idee trouwens, wanneer je naar de ha moet gaan.

Idd, de NOD-lijst moet opgeschoond worden! We gaan duimen draaien deze maand!

xx

Ik hoop dat het uit blijft mammieloe! Het zou zo leuk zijn. Vind je het niet spannend dan?? Dan jij kan wachten tot het weekend haha. Ik zou het niet kunnen hoor. Ik snap dat je in de war bent. Zijn toch ook tekenen van een zwangerschap. Lastig is het! Ik had alleen gehoopt op een stabiele cyclus maar ik vrees het ergste.

Ik duim met je mee!

Liefs

Ja het wachten gaat me tot nu toe nog goed af. Misschien ook wel omdat ik in mn hoofd heb dat ik eerst een regelmatige cyclus moet afwachten.
Maar misschien krijg ik het morgen ineens op mijn heupen en wil ik testen. Tot nu toe nog niet dat gevoel dat het "moet".

Tja, zwangerschapskwaaltjes, naderende ongi kwaaltjes, ontpillen.... wie zal het zeggen?! hahaha!! Ik hoop het natuurlijk ergens wel.

Hoop voor je dat je snel een regelmatige cyclus krijgt.

Liefs

Ja, ik moet ook wel zeggen dat ik vanaf het begin het gevoel heb van ok we gaan beginnen maar verheug je nergens op!! In het begin ga je echt struinen op internet en dat wordt wel minder. Maar net zoals nu ben ik al 4 weken niet ongi. Tja dan ga je ook niet om de dag klussen!! Mijn man ziet me al aankomen haha. Ik zeg ook vanaf het begin van ok misschien niet gelijk zwanger maar laat dan maar wel snel de ongi komen dan weet je waar je aan toe bent. Nu is het alleen maar denken en raden. En dan is nog is iedereen zwanger haha. Mijn schoonzus is er 5 jaar mee bezig geweest ook met behandelingen en dan denk je echt van .... Ow aub wij toch niet!! Maar ja laten we hopen dat we snel door kunnen mammieloe. Ik moet ook niet testen hoor. Doe het ook niet zo vaak. Toevallig vorige week en vandaag een keer.

Succes

Terug
Bovenaan