Ik ben het wachten meer dan zat!!!!!!!!!!!

hoihoi,

Vandaag heeft mijn pup mijn mobiel opgegeten, en de pc is er mee gestopt!! Kortom nog meer ellende. Gelukkig heb ik lieve schoonouders in de buurt wonen die wel een wekende pc hebben!! Heerlijk!! Nou mijn lichaam zegt me vandaag dat hij niet verder kan, zelfs de trap op lopen geeft een gehijg wil je niet horen. Zal vandaag dus toch maar contact opnemen met mijn vk. Als jullie zeggen dat het kan.............

In ieder geval heel erg bedankt voor de reactie's   jullie zijn echt super mensen!!

dikke kus

hoihoi,

Vandaag heeft mijn pup mijn mobiel opgegeten, en de pc is er mee gestopt!! Kortom nog meer ellende. Gelukkig heb ik lieve schoonouders in de buurt wonen die wel een wekende pc hebben!! Heerlijk!! Nou mijn lichaam zegt me vandaag dat hij niet verder kan, zelfs de trap op lopen geeft een gehijg wil je niet horen. Zal vandaag dus toch maar contact opnemen met mijn vk. Als jullie zeggen dat het kan.............

In ieder geval heel erg bedankt voor de reactie's   jullie zijn echt super mensen!!

dikke kus

Lieve Patricia,

Allereest wil ik je zeggen dat ik het vreselijk voor je vindt wat je moet meemaken. Als je zwanger bent en verlangt naar een kindje en het hartje klopt niet meer, echt onvoorstelbaar.
Ik hoop dat je de vk hebt gebeld en dat ze je ook helpt.

Laat je gauw van je horen.

Veel liefs van Monique.

hoi hoi,

Bij deze een update van mijn gang van zaken. Ik ben vanacht de hele nacht wakker geweest met krampen cq weeen. Jeetje wat is dat erg zeg!! En zeker als je het voor niks moet doen. Ze kwamen op een gegeven moment om de 2 minuten, dus best heftig, ben maar omdat ik ook niet wist wat me overkwam om 7 uur onder de douche gaan zitten (dat was het prettigste, liggen en staan was een ramp) en toen zijn ze dus weer vertrokken, en het   vruchtje zit er dus nog in!!

Vandaag naar de gyn geweest. Een hele grote man, maar echt een lieve schat!! Legde alles heel rustig uit. Heeft nog een echo gemaakt en toen zagen we zelf al dat het vruchtje al een stuk kleiner was geworden als 2 weken geleden. Hij heeft gelijk gezegt dat het niet langer moest duren, dus maandag krijg ik mijn curatage. Eindelijk! Moest gelijk dus langs de anestesie, en bloed prikken en maandag om 9 uur wordt ik weer terug verwacht. Zie er best tegen op, maar ben ook erg blij als alles achter de rug is en ik weer lekker verder kan gaan met proberen.

ZO nu weten jullie weer alles.

dikke kus Patricia

Hoi Patricia,

wat een ellende zeg en wat vervelend dat het allemaal zo lang moet duren.
Hoop gauw dat het maandag voor je word dan kun je het achter je laten en met verwerken bezig. Dat zal ook   niet mee vallen maar we helpen je er wel door heen.

groetjes astrid

Terug
Bovenaan