Ik ben het wachten nu echt zat!!!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik had algelopen woensdag nod, donderdag een test gedaan: niet zwanger.
Vrijdag had ik echt het gevoel dat ik iongi ging worden maar nix, Gister nog steeds nix dus nog een test gedaan en weer niet zwanger.

Ik word hier echt gek van ik wil nu of ongi worden of nu een positive test.

Groetjes Desire

Hoi desire!

das best klote voor je! je kunt maar beter voor die positieve test gaan!
ik weet niet.. ideetje.. misschien een ander merk test proberen.. bedoel je bent dan toch best lang overtijd!
ik hoop in ieder geval voor je dat je zwanger bent!

jazzie

Hey jazzie

IK heb al twee veschillende testen gebruikt.
EErst de digitale van clear bleu die zegt zwanger niet zwanger maar die vond ik zo definitief dus toen heb ik een test van het huismerk van de apotheek geprobeerd maar die geeft niet eens een licht streepje.
Ik ga deze week nog maar eens testen als er nog nix komt.

Ik hoop zo dat ik toch zwanger ben.

Groetjes Desire

hoi,

ik zit in het zelfde schuitje en heb net ellen-lang verhaal geplaatst met eigenlijk hetzelfde probleem! ik had dinsdag 21 feb mijn nod, maar nix. heb vrijdag en zaterdag gestest en  beide negatief!! heb eerst Predictor gedaan en daarna Clearblue omdat ie gevoeliger schijnt te zijn.
Ik hoop voor je dat je snel zekerheid krijgt en natuurlijk hopen we beide op een positieve test!!

xxx Kwebbel

wat grappig, we reageren tegelijk op elkaar!! beiden hetzelfde verhaal, ik ga er ook vanuit dat dit toch een ongi wordt, maar we mogen de moed niet verliezen!!

wat grappig, we reageren tegelijk op elkaar!! beiden hetzelfde verhaal, ik ga er ook vanuit dat dit toch een ongi wordt, maar we mogen de moed niet verliezen!!

Hey kwebbel.

Dat is wel grappig dat we tegelijkertijd reageren op elkaar.

Ik hoop echt voor ja dat je toch zwanger bent dat zou echt geweldig zijn.

welke ronde zit jij en hoeveelste kindje?
Ik ronde drie en 1e kindje.

Dat de rode duiveltjes maar weg blijven bij ons.

Groetjes Desire

Ze hadden voor mij ook gependeld.
2x februari zwanger en een meisje zou wel leuk zijn als dat ook nog klopt.

Terug
Bovenaan