Ik ben het wachten nu echt zat!!!

hoi desire,

ik vind het lastig om mijn rondes uit te rekenen, want de tijd dat ik wel zwanger is reken ik niet mee. voor mijn eerste zwangerschap wat in een miskraam eindigde, was ik na 3 rondes zwanger. en na de miskraam in november is dit mijn  zou ik voor de 3e keer ongi moeten worden, liever niet natuurlijk, maar ben dus eigenlijk met mijn 6e ronde bezig!!

Ik hou  je op de hoogte, en ik ben ook zeer benieuwd voor jou!!

xxx kwebbel  

ik ben het wachten ook zat..
En ik denk niet dat wij de enigste zijn..
ik zit in ronde 7 en 13 maart is mijn NOD.
Wij zijn bezig voor 2e kind de eerste was wel
heel erg snel bij ons was net 1 maand gestopt en het
was meteen raak.. ik hoop dat het bij jullie ook snel
raak zal zijn..

Groetjes Linda

Halllo meiden,

Ik leef ontzettend met jullie mee want ook ik zit in hetzelfde schuitje.
Gisteren getest en niet zwanger.  . Maar ongi ho maar. Rommelt nu zo'n twee weken en er gebeurt maar niets. Had afgelopen vrijdag 24 feb  mn NOD. Normaal gesproken ben ik zeer regelmatig ongi. Ik snap er niets van. Laat mn lijf me nu in de steek??

Wanneer er vrijdag nog niets is ga ik maar weer testen.

Ik duim voor jullie dat wanneer jullie opnieuw testen het alsnog positief is.

Groet, Mirjam

Meiden,
Ik hoop dat jullie allemaal niet ongi zullen worden en postitief zullen testen...uiteindelijk!
Veel succes.
Liefs, Patricia

Hee,

Ik weet een beetje wat je voelt. Vandaag is mijn nod, en vanmorgen heb ik getest. Maar volgens mij behoorlijk negatief...Kweet het niet zeker, want soms denk ik dat er een streepje staat maar ik kan het me ook inbeelden...Maar nog niet ongi nu, aaaahhh ik wil ook gewoon zekerheid!! Ik  ook voor jou, dat je maar snel uit de twijfel geholpen mag worden.

Greetz Jenny

Hey meiden

Ik ben nu weer een dag verder en nog steeds niet ongi en het lijkt er ook nog niet aan te komen.
Van het weekend ga ik weer testen als er dan nog nix is.

Ik  voor iedereen dat jullie positief mogen testen.

Groetjes Desire

hallo
ik ben morgen precies 4 weken overtijd. heb in de eerste 2 weken al 3 testen gedaan maar allen zijn ze negatief. we moeten op 15 maart naar de fertiliteitspoli. dit omdat we al 2,5 jaar aan het klussen zijn. dus ik weet wat het is om elke keer te kijken of je al ongi bent. vooral als je al 27 dagen overtijd bent.....

duimen dus voor je

Hoi meiden

Wat lastig allemaal dat de testen negatief geven terwijl jullie al flink overtijd zijn! Ik heb het zelf ook meegemaakt met de eerste. Ik was al een tijdje overtijd en heb toen maar eens een test gehad. Clear Blue had ik. Hij gaf maar heel licht een dubbel streepje aan. Ik vond dat wat vaag want ik had echt sterk het gevoel dat ik zwanger was. Ik groeide toen al, mensen hadden het sneller door dan ik zelf. Maar goed de test was dus vaag. Ik liet het daar eerst maar bij. Na een paar dagen keek ik weer eens op de test en was mijn dubbele streepje ineens helemaal weg. Ik helemaal in paniek! Ik dacht straks ben ik helemaal niet zwanger en verheug ik me op iets wat er niet eens is. Dus me moeder zei toen maar we gaan eens even naar de dokter. En jawel ik was al 6weekjes zwanger. En 18december 2004 is mijn zoon geboren!

Ik hoop echt voor jullie dat jullie positieve testen krijgen!!

Terug
Bovenaan