Ik ben het zat!

hallo,

Nou vanmorgen was t dan zover de rode duivels hebben me gevonden, en hoe!!!
Heb ontzettende buikpijn maar vooral ook heel erg teleurgesteld.
Maar ik heb nu wel zekerheid ik had al een week buikpijn en sinds een paar dagen bruine afscheiding ( bah..)

Op naar de volgende laaaaaaaange ronde!! Succes alysse!!

groetjes

hey Bianca,
dat is wel balen, balen, balen, ...
HIer nog niets te bespeuren maar 't is officieel voor morgen. Misselijkheid is er nog steeds maar ik zei het al, ik weet niet van wat het is, waarschijnlijk de zenuwen. Ik vind dat ze NOD moeten afschaffen . Geeft alleen maar stress.
Ik zou met jou eens goed moeten vloeken, maar we zullen het beleefd houden .

Succes in je volgende ronde en hopelijk heb je niet al te veel last van je rd's (die buikpijn en zo, dat die niet te lang aanhoudt).
Groetjes
Bisous
Alysse

Heerlijk even spuien!
Ik zit ook in mijn laatste wachtdagen. Mijn borsten zijn een beetje pijnlijk, en zachter dan normaal. Ik heb kramp helemaal linksonder bijna tegen mijn lies aan. En ik denk dan dat het weer net een iets ander gevoel is dan de afgelopen 14 x dat ik ongesteld werd...
Maar ergens weet ik dat ik mijzelf voor de gek houdt.

Gek word ik ervan. Die spanning de laatste dagen en de 100-en keren dat je naar de WC gaat...

GEK,GEK,GEK #$%#^@@@%.

Zo dat lucht op....

Sterkte dames!!!!!!

Heerlijk even spuien!
Ik zit ook in mijn laatste wachtdagen. Mijn borsten zijn een beetje pijnlijk, en zachter dan normaal. Ik heb kramp helemaal linksonder bijna tegen mijn lies aan. En ik denk dan dat het weer net een iets ander gevoel is dan de afgelopen 14 x dat ik ongesteld werd...
Maar ergens weet ik dat ik mijzelf voor de gek houdt.

Gek word ik ervan. Die spanning de laatste dagen en de 100-en keren dat je naar de WC gaat...

GEK,GEK,GEK #$%#^@@@%.

Zo dat lucht op....

Sterkte dames!!!!!!

en dan nog dubbel gesplaats...

Maarrrrrr dat lucht extra op haha

groetjes
Wenser

Terug
Bovenaan