Hoe gaat het met jullie? Kunnen jullie het nog volhouden? Ik ben het helemaal zat. Ik ben inmiddels 11 kilo aangekomen en echt mega dik. Ik weet niet hoe ik nog lekker kan zitten of liggen (elke tip is welkom) De nachten zijn vreselijk. Ik moet er wel 7x per nacht uit om te plassen. Mijn buik is ook erg rommelig en hij doet pijn. Ik voel me echt niet meer gelukkig. Ik sleep me door de dagen heen. Mijn kleren knellen en zitten ook niet lekker meer. Van mij mag het januari zijn. Ik kan ook niet zo veel meer eten. Na 1 broodje ben ik zat. `s Avonds als de kinderen op bedje liggen wil ik graag eventjes voor de tv liggen maar dan krijg ik het benauwd en als ik op mijn zij ga liggen dan val ik in slaap en kan ik `s nachts helemaal niet meer slapen. Als ik loop dan heb ik een drukkend gevoel van onderen alsof de kleine er zo uit kan vallen. Als ik zit druk ik de hele boel weer omhoog waardoor ik amper lucht krijg. Sorry voor mijn klaag zang maar ik zit er echt helemaal door zowel geestelijk als lichamelijk.
Petra
Petra