Ik ben het zo zat!

Hier ook iemand die het gehad heeft!!
Ik ben nu 37 weken en 5 dagen, maar ik heb liever dat hij vandaag komt dan morgen, haha.
Inmiddels 13 kilo zwaarder, minder bewegingsvrijheid, slecht slapen, zo'n kleintje die nog probeert te bewegen in je buik. Het lijkt soms net alsof hij de weg naar buiten aan het zoeken is.
Ik kan niet wachten tot ik onze kleine man vast kan houden.
Succes met de laatste loodjes

Hoihoi,

Morgen ben ik 37 weken van een derde kind en van mij mag hij of zij ook wel snel komen.
Wat heel goed helpt is een lekkere warme bad voor het slapen gaan en wat niet meer weg te denken is een gebruik maken van een voedingskussen.
Daarmee kun je heerlijk slapen.

Ik zou iedere zwangere vrouw aanraden.

groetjes moon

Ha dames!!
Ben het eigenlijk helemaal nog niet zo zat. Het gaat eigenlijk wel best. Alleen vind ik het veel vermoeiender omdat ik nog een humpie rond heb lopen.... En 's nachts slaap ik echt super slecht. Daar kan zelfs een zwangerschapskussen niks aan veranderen. Maar ja... dan denk ik maar dat het alvast een voorbereiding is op alle gebroken nachten die gaan komen....
Vandaag vakantie en vanaf 1 januari gaat mn verlof in dan heb ik nog 4 weken te gaan, of iets eerder of later, dat heb je zelf niet in de hand....

Succes allemaal!!
Gr Antoi

Terug
Bovenaan