Ik ben het zwanger zijn stiekem alwel beu..

<p>Lieve dames,</p><p>Begrijp me niet verkeerd,ik ben heel dankbaar dat ik het mag meemaken en vind het ook heel bijzonder.</p><p>Ik ben nu 33 weken zwanger maar ben het dan ook wel stiekem beu.. Hij zit in de weg,kan me geen comfortabele houding aannemen.Slapen doe ik al een week niet meer normaal, mijn energie is totaal op en het eten gaat me niet van harte.</p><p>Wie heeft dit nog meer ? of ben ik de enige die zo loopt te zeuren</p>

Hihi, hier hetzelfde hoor! Ook 33 weken nu.. ben natuurlijk ook ontzettend dankbaar, maar het is wel erg zwaar! Veel last van rug en heupen ook waardoor ik niet goed slaap! 
Kan daarom ook niet wachten tot de kleine man geboren wordt! 

Mali Mali Dat ik dus ook niet,hij zou wel mogen komen van mij maar daarentegen mag ie wel wat langer blijven zitten zoals het hoort.

Ik hoor veel mensen zeggen "zwanger zijn is het mooiste wat je kan overkomen in je leven"
Ik denk dan oke ja het is heel bijzonder maar ik kan me wel leukere 9 maanden voorstellen. 

Ik vond het zwanger zijn echt geen bal aan dus je bent niet de enigste hoor. De 1 vind het fantastisch en de ander vindt het niks dat is toch prima. Succes nog even. 

Haha herkenbaar hoor.. ook 33 weken nu en ben het vooral zat om me zo zwaar te voelen! En idd dat alles lastiger wordt om te doen. 
Maar ben ook toch nog echt niet klaar voor wat er straks gaat komen, hoewel ik heel nieuwsgierig ben naar hoe hij zal zijn! 
Succes de komende weken :)

Hooi:)
Ik herken je gevoel echt!
Ik ben 9 weken geleden bevallen van een dochtertje en ik was er ook echt goed klaar mee!
Nu ze geboren is mis ik het zwanger zijn wel een beetje en denk ik steeds: wat heb ik nu toch lopen zeuren.
Ik zeg geniet er nog lekker van, voor je het weet is het voorbij en mag je genieten van een prachtig kindje, nog even volhouden:) 

Terug
Bovenaan