Ik ben het zwanger zijn stiekem alwel beu..

Heey ik ben nu 34 weken en al een paar weken helemaal zat. 
We hadden gehoopt dat de B12 spuiten een beetje zouden helpen met mijn vermoeidheid maar ik loop al vanaf week 20 thuis omdat ik zo moe ben en in de middag moet slapen om me een beetje mens te voelen. Gelukkig weet ik al dat ik met week 38 ingeleid ga worden. Dus nog 4 weken tanden op elkaar en vriendelijk lachen dat ik het zo leuk vind 

Fijn om te lezen dat niet iedereen op roze wolken zit tijdens de zwangerschap. Lichamelijk viel het bij mijn eerste nog wel mee, maar vooral mijn prikkelbaarheid ed door de hormonen vond ik verschrikkelijk. Heb ook echt getwijfeld of we wel voor een tweede moesten gaan, gewoon omdat ik het zwanger zijn zo ontzettend vervelend vindt. Nu ben ik nog geen 12 weken en heb zelfs momenten gehad (maar dat had ik bij de eerste ook) dat ik 'hoopte' op een miskraam zodat het zwanger zijn maar over zou zijn (dan zou er overigens ook geen tweede meer komen). En dan zegt iedereen in je omgeving; geniet ervan... 
Maar gelukkig weet ik nu ook hoe geweldig het is om na die hele tijd een prachtige baby op je buik te krijgen, en dat is het absoluut waard!

Terug
Bovenaan