Ik ben hier een tijd niet geweest, morgen NOD, we zijn nu 2 jaar bezig.

A

Anoniem

Guest
Tsja, morgen weer een spannende dag.
Ach spannend, ik weet toch wel dat de rode duivels komen.
Ik eet meer, opgezette buik, pukkels, koude handen. Allemaal voortekens.

Volgens de artsen moeten wij gewoon kinderen kunnen krijgen.Bij alle onderzoeken die ik gehad heb, is er niets gevonden. Uit HSG onderzoek blijkt dat  beide ei-leiders een  goede doorgang hebben.
Conclusie: volgend jaar weer bellen voor verdere stappen.

Heb het nu ook echt gehad met het ziekenhuis, ik wil eerst ook niet meer. Het heeft heel veel stress opgeleverd.

Nu, 2 jaar bezig, vraag ik me af wat er dan aan de hand kan zijn. Ben ik dan echt te gestresst dat het niet wil lukken? Moet ik even rusten op vakantie? Ik weet het niet meer.

Vanavond maar met maandverband in, naar bed. Want morgenochtend is het weer zover. Ik kan de klok gelijk zetten.

Meiden, ik wilde even mijn verhaal kwijt. Ik heb een tijd heel intensief dit forum bezocht, maar wilde even niet meer. Het werd me iets teveel, vooral  toen ik ziekenhuis in en uit ging.

Ik wens iedereen een vruchtbare tijd toe, en hopelijk zijn jullie sneller dan mij zwanger.
Ik gun niemand zo lange tijd. Want als je een kindje wilt, dan is elke maand, die je wachten moet,  lang.

Liefs van Gré

Hoi Gre,

Wat moet dat frustrerend zijn dat jullie al 2 jaar bezig zijn en jullie gewoon vruchtbaar zijn, maar nog steeds niet zwanger bent geworden.
Ik vind dat echt sneu om te horen.

Daarom, veel succes!!

Liefs, Nadine.

Hoi Gre,
Wat moet dat inderdaad constant een teleurstelling voor je zijn zeg. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik wil je veel sterkte wensen en natuurlijk ook veel succes want wat er ook gebeurt geef nooit de moed op!
Veel liefs Jolanda

Lieve Gré,

Net zoals Jolanda weet ik eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen. Opbeurende berichtjes heb je natuurlijk al genoeg gehad en daar koop je ook niets voor. Hou de moed erin. Het gaat een keer lukken. En dat met die pukkels, opgezette buik etc. kan ook een zwangerschap zijn. Je hormonen gieren ook door je lijf en dat zorgt ook voor pukkels en een broek die je niet meer dicht kan doen.
Geef niet op, je kleine wondertje komt vanzelf.

Jessica

He meid,

kan me voorstellen dat je er even geen zin meer in hebt het ziekenhuis!

En ook dit forum trouwens, is zoooo verslavend, op den duur denk je nergens anders meer aan!

Ik zou zeggen doe het inderdaad maar rustig aan...gelukkig is er niks gevonden bij jullie!

Hoi Gre,
Jee, dat is inderdaad erg frustrerend als ziekenhuis zegt dat je gewoon zwanger kunt raken en maar even een jaartje af moet wachten....... en al die onderzoeken hebt gehad.
Wens je veel sterkte verder!

Kop op. Gré!! Houd moed, jullie tijd komt echt!

Heb je je maandverband nodig gehad of heb je het voor nix gebruikt??? Ik hoop het laatste! Laat je even iets van je horen?

Succes en laat je koppie niet hangen, hoor! (maar begrijp het wel...)

Veel liefs,

Tammy

tjee wat vervelend voor je.
Ik leef met je mee. Ben zelf nog niet zolang bezig, maar houdt het allemaal wel lin mijn achterhoofd.
Tja ontspannen en er niet mee bezig zijn klinkt zo makkelijk. dat is het echt niet, maar soms helpt het wel.
Een oud bruuvrouwtje van mij is 7 jaar bezig geweest met van alles en nog wat. toen ze moed hadden opgegeven werd ze 2 keer spontaan zwanger. zo kan het dus ook, maar ik hoop niet dat het voor jou nog zo lang gaat duren.

ik voor je veel liefs Daan

Terug
Bovenaan