Ik ben in de war!!

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik lees al een tijdje mee maar nu zit ik met iets waar ik graag jullie advies in wil.. ik heb met 13 weken een echo gehad en echoscopiste zei duidelijk een meisje te zien, ik mocht wel terug komen en nu met 14.3 gaf ze aan toch een jongen te zien.. Op de foto linksboven in zien jullie de 12 weken echo, rechtsboven in is met 13 weken en onder met 14.3 weken. Wat denken jullie?</p><p> </p><p>alvast bedankt voor jullie reacties!</p><p></p>

Ik zou lekker over een paar weekjes nog een pretecho laten doen dan weet je het zeker. De foto is inderdaad niet te zien. 

Met 13 weken kun je het geslacht echt nog niet bepalen, dus ik vind het heel raar dat ze dat met zekerheid tegen je hebben gezegd! Met 14 weken is ook al erg vroeg, de meesten doen het met 15 of 16 weken omdat het beeld dan pas echt goed duidelijk kan zijn. Echter met de 20 weken echo kijken ze hier ook naar, dus je kunt ook nog eventjes wachten. Vanaf dan is het namelijk echt overduidelijk, dus dan kan het eigenlijk niet meer wisselen! ;)

Terug
Bovenaan