Ik ben in de war!!

Lijkt mij een meisje.  Hamburgertje. 3 streepjes zijn meiden. 3de foto weet ik niet zo goed. Zou lekker wachten. geslachtsbepaling echo mocht op mijn praktijk vanaf 16 weken pas. 13 wk is ook erg vroeg! Extra echo inzetten met 16 weken of wachten op 20 weken dan heb je meer zekerheid. Tot die tijd dus nog ff niks kopen gericht op het geslacht ? succes!

ik heb met 13 weken in het ziekenhuis een GUO echo gehad vanwege medische redenen. Zowel inwendig als uitwendig. Een uitgebreide echo van bijna een uur, waarna ze de beelden via VR onderzocht hebben (dat zijn ze nu aan het testen, of ze zo nog meer kunnen zien). Echt uitgebreid dus. Ik was ook wel benieuwd naar het geslacht maar toen waren ze heel stellig: dat kunnen ze gewoon echt nog niet goed zien. Tot 12 weken sowieso ziet het er bij beide hetzelfde uit, pas daarna gaat het ontwikkelen naar jongen of meisje. Dus het verbaast me ook dat ze er bij jou al zo van overtuigd waren. 
Mijn advies is dus ook, wacht nog heel even. Met 16 weken kun je sowieso een pretecho inplannen, of anders met 20 weken. 

Ja links boven lijkt mij ook een meisje. Drie streepjes is een meisje, hoor ik altijd.
Wij hebben het geslacht ook gehoord bij de echo met 14+3 weken en die zag er heeeel anders uit, een jongen ;).

Tja die ene foto met 3 streepjes zou ik idd denken meisje. 
Maar om 100% zekerheid te hebben wachten tot de 20 weken echo.
Bij mij werd via de nub met 12 weken gezegd meisje.
met 17 weken de officiële geslachtsbepaling nog steeds meisje 
Met de 20 weken nog steeds een meisje
en pas met 27 weken de 4d echo toen was ik pas echt overtuigd want toen zag ik zelf duidelijk dat het een meisje was.:) 

Ik zie het niet echt.. maar tis idd vroeg. Met 15 wk had ik een pretecho en was t megaduidelijk, met de juiste machine kunnen ze voor de 20 weken t al goed zien. Ik zou iig niet vertrouwen op de mening van ons, met een beetje pech koop je dan spullen voor t verkeerde geslacht haha

Terug
Bovenaan