ik ben kapot..

Het ritme van een baby veranderd wekelijks maandelijks. Het kan ineens omslaan.
Ook door evt sprongetjes.  Misschien  zou je de voeding wat kunne indikken ? Of lekker nog een badje voor het slapen gaan.

Rijstebloem  zou ik niet aanraden daar krijgen ze verstoppingen van dus dan krijg je weer een nieuw probleem. Misschien  johannes pitmeel?
Hoelang doet je kindje  over  de fles ?
Mijn zoontje deed er zeker 45 min  over  en was daarna helemaal kapot en te moe om te drinken en dronk daardoor  zn flessen niet leeg met als gevolg dat die vrij snel weer honger had. Dus omdat mijn zoontje het omneo voeding krijgt door de krampen die hij had is de voeding wat dikker en geven we hem nu uit speen 3 van dokter brown in het begin ging dat voor de halve fles goed daarna zetten we speem 2 erop maar kreeg  wel zn flesje leeg.  Nu drinkt die met gemak uit speen 3 en is naar 15 a 20 klaar met drinken en krijgt 9 van de 10 keer alles op.

Ze wordt om 5:00 wakker en krijgt haar flesje, dan valt ze meestak zo rond 7:00 of 7:30 in slaap en slaapt tot 10:30 of 11:00 soms! Super raar ritme.. is al een week zo maar dat breekt mij op. Ik ga toch is proberen haar flesje op te hogen of 21:00 laatste fleshe te geven zodat ik haar niet meer wakker hoef te maken 

Terug
Bovenaan