ik ben mijn kerel zo zat

hallo,

Ik ben nu 23 wkn zwanger en ik trek het echt niet meer met die kerel
van mij, we hebben al een dochtertje van 4 jr., maar hij gedraagt zich
zo onverantwoordelijk hij doet maar waar hij zin in heeft gaat gewoon 4
x per week de kroeg in, en als ik bel zet hij gewoon zijn gsm uit, als
me wat gebeurt( ben met 32 wkn van mijn 1e bevallen) sta ik er gewoon
alleen voor want ik weet niet waar hij uithangt. Ik kan er echt niet
meer tegen ik jank meer dan wat anders ik ben echt niet gelukkig en als
ik er wat van zeg wordt hij ook nog eens agressief.Ik kan hier met
niemand over praten dat is nog het ergste ik voel me zo alleen met mijn
verdriet, n voel me zo respectloos behandelt. Mijn liefde voor hem is echt uitgeslagen naar haat

Zijn er misschien meerderen met vergelijkbare problemen, (ik hoop het natuurlijk niet voor jullie)

Groetjes Ellen

Hoi Ellen

Balen zeg, dat je man zo onverantwoordelijk bezig is. Ik heb hier (gelukkig) geen ervaring mee maar wil je wel  heel veel sterkte wensen.

Liefs Anke

" Gelukkig "   heb ik hetzelfde probleem niet!

Bah, ga dan bij hem weg! Is natuurlijk makkelijk praten voor een buitenstaander maar echt, waarom zou je nu bij hem blijven??
Als hij er niet eens in de meest belangrijke periode van jullie leven bij je staat, dan kan je toch niks meer van hem verwachten!
Bedenk je ook hoe verschrikkelijk het voor jullie kindje van 4 is als jullie zo met elkaar omgaan.
Ik kan me zo voorstellen dat jullie thuis niet de leukste ouders met elkaar zijn en zo'n kind heeft dat echt wel in de gaten. Voor een kind zijn papa en mama altijd even belangrijk!
Je kan beter gelukkig worden met je 2 kindjes zonder die vent dan met hem.

Tenzij je jullie relatie nog een kans wil geven!
Laat hem dan merken dat je niet meer met je laat sollen, dreig hem dat jullie weggaan. Als hem dat niks kan schelen dan ga je toch!

Ik kan je ook geen goed advies geven, dit is gewoon mijn reactie op jou verhaal.