ik ben mijn kerel zo zat

hallo,

Ik ben nu 23 wkn zwanger en ik trek het echt niet meer met die kerel
van mij, we hebben al een dochtertje van 4 jr., maar hij gedraagt zich
zo onverantwoordelijk hij doet maar waar hij zin in heeft gaat gewoon 4
x per week de kroeg in, en als ik bel zet hij gewoon zijn gsm uit, als
me wat gebeurt( ben met 32 wkn van mijn 1e bevallen) sta ik er gewoon
alleen voor want ik weet niet waar hij uithangt. Ik kan er echt niet
meer tegen ik jank meer dan wat anders ik ben echt niet gelukkig en als
ik er wat van zeg wordt hij ook nog eens agressief.Ik kan hier met
niemand over praten dat is nog het ergste ik voel me zo alleen met mijn
verdriet, n voel me zo respectloos behandelt. Mijn liefde voor hem is echt uitgeslagen naar haat

Zijn er misschien meerderen met vergelijkbare problemen, (ik hoop het natuurlijk niet voor jullie)

Groetjes Ellen

Hoi Ellen

Balen zeg, dat je man zo onverantwoordelijk bezig is. Ik heb hier (gelukkig) geen ervaring mee maar wil je wel  heel veel sterkte wensen.

Liefs Anke

" Gelukkig "   heb ik hetzelfde probleem niet!

Bah, ga dan bij hem weg! Is natuurlijk makkelijk praten voor een buitenstaander maar echt, waarom zou je nu bij hem blijven??
Als hij er niet eens in de meest belangrijke periode van jullie leven bij je staat, dan kan je toch niks meer van hem verwachten!
Bedenk je ook hoe verschrikkelijk het voor jullie kindje van 4 is als jullie zo met elkaar omgaan.
Ik kan me zo voorstellen dat jullie thuis niet de leukste ouders met elkaar zijn en zo'n kind heeft dat echt wel in de gaten. Voor een kind zijn papa en mama altijd even belangrijk!
Je kan beter gelukkig worden met je 2 kindjes zonder die vent dan met hem.

Tenzij je jullie relatie nog een kans wil geven!
Laat hem dan merken dat je niet meer met je laat sollen, dreig hem dat jullie weggaan. Als hem dat niks kan schelen dan ga je toch!

Ik kan je ook geen goed advies geven, dit is gewoon mijn reactie op jou verhaal.
Het belangrijkste vind ik altijd dat je aan je kindjes denkt (en dan aan jezelf).
Laat ze niet onnodig lang lijden en maak een verstandig besluit!

Succes hoor meid

Hai meis,

Is er helemaal geen familie waar je heen kunt? Ga anders praten met jullie huisarts. Want wat er bij jullie thuis gebeurt klinkt echt niet goed. Agressief gedrag is niet te tollereren.
Ik ben ook het type dat na een ruzie rustig haar grootste glimlach weer opzet en doet alsof er niets aan de hand is tegenover de buitenwereld. Gelukkig zit ik niet in zo'n benarde positie als jij.Maar er moet toch wel iemand zijn waar je je hart kan uitstorten? Als je niet een paar mensen in je omgeving op de hoogte stelt van de stituatie en je pakt je biezen, snapt niemand er wat van en gaat je man straks nog het slachtoffer uithangen ook.

heel veel sterkte,
groetjes,
Wietske

Beste Ellen,

Gelukkig heb ik nu een hele lieve man die mij heel goed bijstaan heeft tijdens mijn zwangerschap en bevalling en nu tijdens mijn postnatale depressie. Maar dat is wel eens anders geweest.
Mijn oudste dochter van 5 is van een andere vader. Op hem kon ik ook helemaal niet rekenen. Het was echt niet zo erg als bij jou. Maar zelfs met hem kon ik niet leven, ik moest altijd alles alleen doen en met mijn dochtje stond ik er altijd alleen voor. Ik heb toen ook besloten om bij hem weg te gaan mijn dochter was toen 1,5. We hebben nog wel relatie therapie gehad, maar tijdens die therapie bleek inderdaad heel veel aan hem te liggen wat hij niet kon veranderen.
Echt, ik ben nog nooit zo gelukkig geweest (zelfs nu niet, maar komt door mn PND) als toen. Ik heb eventjes bij mn ouders ingewoond tot ik mijn eigen flatje kreeg, super klein maar wat waren we daar gelukkig met zn tweetjes. Ik heb echt een hele leuke tijd gehad (ontdanks de problemen met mn ex).

Laat je niet zo behandelen, dat ben jij niet waard!!! Denk aan je kinderen. Die heeft nu toch ook niks aan haar vader? Zoals ik jou verhaal lees, zou jij veel gelukkiger zijn als je bij hem weg bent. Het is niet goed als je je partner haat. De kinderen voelen dit o zo goed. Zelfs mijn dochter van een jaar merkte het heel goed en werd er gespannen door, zij is ook helemaal veranderd toen ik bij hem weg gegaan ben.
Ga inderdaad naar je HA en laat je doorverwijzen naar een psygoloog. Met haar/hem kun je je hart luchten en die kan jou verder helpen.

Meid, heel veel sterkte, maar denk aan je zelf en vooral aan de kids......

Liefs, Ris

Hoi Hoi,

Ik ken een dergelijke situatie.

Zelf zou ik bijvoorbeeld een keer zijn voicemail inspreken met de boodschap van:

Met je vrouw ik voel me helemaal niet goed ik heb de dokter al gebeld.
En dan kijken hoe hij reageert   als hij die geluisterd heb.  

Het is wreed ik weet het   maar dan weet hij wel hoe jij je voelt als hij er niet is voor jou.

Misschien dat hij dan het  gaat zien.

Even een  onder de riem voor jou en een

aafje

Ps    

Als hij weer aggressief reageerd moet je hem de deur uitzetten. Des noods bel je 112 dat de polite hem verwijderd.

Alleen als jij   een plaats heb waar je veilig bent dan kun je zelf weggaan.

Waarom zeg ik dit       hij is degene die fout is niet jij         laat hem dan maar iets anders zoeken   waarom zou jij in deze toestand   nog eens een verhuizing mee moeten maken.  

En neem een maatschappelijkwerkster in vertrouwen     die kunnen je heel goed helpen.

dikke knuffel   en meid   laat je niet op je kop zitten   en vecht voor je kinderen   want das het aller belangrijkste.

Als je nog vragen heb     je kan altijd ff een berichtje achter laten  

aafje

Ja dat is een rotprobleem.
Mijn man gaat ook wel eens naar de kroeg maar komt gelukkig op tijd weer thuis.
het is bij mij dan ook wel eens een ergenis. Ik werk zelf in de horeca, en ik zie het ook om mij heen. De vrouw zwanger thuis en de man in de kroeg.
ik heb mijn man duidellijk verteld dat ik dat niet op die manier wil. Hij is dan ook thuis als ik vrij ben, als ik aan het werk ben dan haalt ie me op.
Heb bij mezelf al nagedacht als dat allemaal niet zo zou zijn, en als hij net als de andere mannen zou gaan doen dat ik de deur goed op slot zou doen en dat hij me dan maar wakker moet bellen.
De deur van slot en vragen wat is hier de bedoeling van, Dan weet ik van mijn man dat ie zich echt zou schamen.
Maar als de situatie zo is dat je man agressief thuis komt, dan zou ik de deur op slot doen zie je morgen wel weer.
lekker gaan slapen en om jezelf   denken.
 Morgen weer een dag, hij kan zich ook vermaken als hem het uitkomt laat hem dan maar een nachtje piekeren waar hij mee bezig is.
Het is dan wel even rot, je weet niet waar hij dan heen gaat. Maar als het al zover is dan moet hij maar een nachie in de kou staan, en voelen wat jij altijd voelt.
Dat is wat ik zou doen, ben je bang om het op deze manier te doen, ja de reactie van hem. Telefoon naast je 112 drukken als hij het huis etc sloopt. Deur op slot houden en er nooit meer in laten. Zorg dat jij de touwtjes in handen hebt niet hij.
Kun je goed met je schoonouders, leg het probleem bij hun het is hun zoon praat er met hun over. Anders je eigen ouders. Loop hier niet alleen mee rond, anders komt het helemaal niet goed. Veel sterkte jij weet hoe jij gelukkig wil worden dus jij alleen kan daar voor zorgen. heel veel sterkte hoop dat je er wat mee kan. x leena

Terug
Bovenaan