Ik ben momenteel verslaafd aan.................

Eigenlijk is mijn zwangerschap best saai, ik eet gewoon als altijd,heb niet ineens trek in andere dingen, of ik lust ineens geen dingen meer!

Wel heb ik dat ik veeeeeel meer eet als hiervoor....

Tomaten heb ik ook een periode gehad, maar nu zitten we weer in de magnum periode.

En ik kan ook zo een heel stokbrood met kruidenboter opeten.
En de kipkerrie-salade van de AH is ook very verslavend.

Groetjes, conny

Ik was eerst (voor zwangerschap)  anti tomaten maar ook die vind ik nu heerlijk.
Vind eigenlijk alles wel lekker behalve avond eten
Mijn vriend vind dat ik echt slecht eet sinds ik zwanger ben. Vind het zelf wel mee vallen. Hij ziet overdag niet wat ik allemaal een hehe

zoals ik ook al bij een ander onderwerp gereageerd heb:
vroeger aten ze alles hoor!!! mijn gync zegt dat als je helemaal geen risico wilt lopen je een molensteen om je nek moet doen en bij de rivier gaan staan...
je moet geen biefstukken verslinden etc maar een stuk appelgebak of kaneelstokje kan best.
overigens was ik bij de eerste verslaafd aan die invrieswaterijsjes uit zon zak, het werd een jongen.
bij de tweede verslaafd aan magnums almonde, het werd een meisje.
en nu?? gek op allebei en op chocolade. ben dus zeer benieuwd wat het dit keer is....

lekker van genieten dames!!!!

Hihi leuk om te lezen hoe iedereen weer andere dingen heeft waar die wel of geen trek in heeft.

Ik heb heel veel chocola gegeten de eerste weken. En nu sinds deze week vind ik het ineens vies vet. Ik moet het dus niet meer hahaha....teveel gensoept misschien.

Ik heb veel zin in hartige dingen en vooral geen nederlands warm eten zoals aard groente vlees pfff. Snacks gaan nog goed zoals broodje hamburger haha. Het liefste eet ik s'avonds ook gewoon frisse salades en brood ofzo...mja moet toch wel warm eten he dacht ik zo. Groenten uit de wok vind ik dan wel weer heerlijk. Het moet gewoon een beetje speciaal zijn en niet zo saai en flauw.

Aardappel vond ik alle zw.schappen niet lekker! Dus veel rijst en pasta op het menu.... ach houden we niks aan over.
Overigens aan het eind van de zw.schap weer geen probleem mee. Bij de jongste zat ik met weeen en al stamppot boerenkool weg te werken  (beetje jammer dat de bevalling echt doorzette en ik het toen nog een 2e keer kon proeven toen het terugkwam )

Ach ja, rond sinterklaas kunnen de meesten weer gewoon alles eten waar ze voor de zw.schap ook met smaak van aten!

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan