ik ben nieuw hier

A

Anoniem

Guest
hai allemaal, wat ben ik blij met dit forum, het geeft je een goed gevoel, dat je niet alleen bent, want het is zo een spannende tijd.je kunt zoveel delen en herkennen.ik zal me ff voorstellen, ik ben esther,voor velen essie.en ben 39 jaar,dus ik denk 1 van de oudsten??ik heb 24 jaar de pil geslikt, en ben in mei gestopt, en foliumzuur gaan slikken, na 38 dagen mijn eerste natuurlijke ongi.van de week 1ste ronde gehad, dus spannend.de rest schrijf ik nog wel, anders wordt het zo lang.haha.ik wens verder allen heel veel succes,ik duim voor jullie.groetjes van essie

M-M-L-C schreef

Dames die nieuw op het forum zijn/ die hun cyclus en NOD niet weten/ net gestopt zijn met anticonceptie en zwanger willen worden..

Op dit forum zitten meiden die allemaal nieuw zijn, zijn er nog niet zoveel maar miss dat je met ons wilt mee praten??

XxX Jo

Ik ben ook nieuw op het forum. Toch fijn he dat je het er hier over kan hebben. Weet je omgeving ook al dat je zwanger wilt worden?

hoi jo,sorry ik weet nog niet zo goed hoe het allemaal werkt, maar dat komt wel goed.tuurlijk wil ik met jullie praten,graag.
bedankt voor je reactie.
hoi bubbles, ja me familie en vrienden weten dat ik gestopt ben, ik kan toch mijn mond niet houden,en dan kan je nog eens wat vragen, en ik denk dat me leeftijd ook een rol speelt daarin, ik heb het heel lang uitgesteld, en eindelijk de knoop doorgehakt.bedankt voor je reactie
gr.essie

o sorry bubbles, ik wilde nog aan je vragen of jou omgeving het weet, en of je al lang bezig bent?
gr essie

hoi,,

ik zit nu al maanden aan de clomid om zwanger te worden,
het is frustrerend en ik ben zo verdrietig dat het steeds weer niet lukt
nu heb ik voor het eerst harde borsten vaak plassen en ben moe en heb gevoel dat ik zwanger ben maar nu moet ik tot de 17 e wachten tot ik een test kan doen.
dit is echt slopend ben ik nu wel of niet zwanger voel mij rot.... kus voor alle.

Essie,

Mijn omgeving weet nog niet dat ik zwanger wil worden. Dat wil ik graag als verrassing houden.
Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil (na 15 slikken). Mijn eerste NOD dag was na 30 dagen. Dat zou betekenen dat mijn volgende NOD dag de 16e zou zijn. Maar na zo lang slikken van de pil weet je nooit hoe je cyclus is.
Zo te zien is jou NOD dag ook ergens volgende week, toch?

Misty,

Ik hoop voor je dat je volgende week leuk nieuws hebt. Wachten duurt lang zeker?

Hallo,

Ik ben ook nieuw hier en zou ook graag meekletsen. Mag dat?

Bientje

Terug
Bovenaan