ik ben nieuw hier

ik heb 2 maanden in het ongewisse gezeten en had gister een licht positieve test en heb 20 juli een termijnecho om te kijken hoever ik ben , ik heb hetzelfde als mijn moeder ik maak heel weinig hcg aan ...........maar het verklaart wel waarom ik in 3 maanden 5 kilo ben aangekomen en ik maar denken dat ik gewoon dikker aan het worden was en me cyclus nog van slag was want ik heb heeel wat afgetest en elke keer niks geen streepje geen stipje niets dus je lichaam kan je ook flink aan het twijfelen brengen

hoi tatsje, jeetje meis 2 maanden dat is echt lang he, dat afwachten enzo en die twijfels zou het wel, zou het niet.dan duurt de tijd zo lang.en als je dan dikker wordt,dan denk je helemaal, nu is het raak.ik hoop dat het nog goed komt met de hcg en ik zal de 20ste voor je duimen hoor, heel veel succes.groetjes van essie.

Hoi allemaal

Zou het ook leuk vinden om mee te kletsen.
Denk dat mijn vriend inmiddels gek wordt van mij!!!
Hier kan je tenminste alles kwijt en alles vragen.

Tatsje, ben benieuwd hoever je bent. Had je voor de rest geen kwaaltjes dan???

Misty, zou je op de 17e ongesteld moeten worden? Je kan toch met sommige testen al 4 dagen voor je NOD testen?

Essie, hopen dat je cyclus gelijk een beetje regelmatig is. Bij mij was dit wel gelijk het geval. Zat elke keer tussen de 32-34 dagen.

Gebruiken, of willen jullie ovulatietesten gebruiken?? Ik wel, maar weet nog niet zo goed welk meer. Die van sensitest zijn goedkoop, maar dan ben ik bang dat ze niet goed zijn. Ik hoor het wel.

Kus

Hoi allemaal

Zou het ook leuk vinden om mee te kletsen.
Denk dat mijn vriend inmiddels gek wordt van mij!!!
Hier kan je tenminste alles kwijt en alles vragen.

Tatsje, ben benieuwd hoever je bent. Had je voor de rest geen kwaaltjes dan???

Misty, zou je op de 17e ongesteld moeten worden? Je kan toch met sommige testen al 4 dagen voor je NOD testen?

Essie, hopen dat je cyclus gelijk een beetje regelmatig is. Bij mij was dit wel gelijk het geval. Zat elke keer tussen de 32-34 dagen.

Gebruiken, of willen jullie ovulatietesten gebruiken?? Ik wel, maar weet nog niet zo goed welk meer. Die van sensitest zijn goedkoop, maar dan ben ik bang dat ze niet goed zijn. Ik hoor het wel.

Kus

hoi hope, welkom, ja ik hoop dat me cyclus regelmatig blijft, anders moet ik iedere dag gaan temperaturen, rond 25 juli zou ik mijn nod moeten krijgen, dus ff afwachten maar,zijn druk aant klussen haha.en hoe gaat het met jou?ben je al lang bezig?weet iemand uit je familie het, bij mij wel.ik wens je nog een fijne zondag.groetjes essie x

Hoi Essie

Ik ben vanaf april bezig. Was toen in 1x zwanger, maar helaas een miskraam. Duurde 9 weken voor ik eindelijk ongesteld werd. Nu dus eigenlijk pas voor ronde 2. Maar dat is dan zo lastig, omdat ik totaal niet weet hoe lang mijn cyclus nu zal duren.
Mijn familie weet het. Had ook verteld van de miskraam. Vind het ook wel fijn dat ze me toen konden steunen.

Jij zit nu dus ongeveer in je vruchtbare periode?? Spannend.
Heb je er bewust voor gekozen om op latere leeftijd pas kinderen te krijgen??

Jij ook fijne zondag. Helaas is het niet zo best weer!!

Kus

Hoi dames,

Weer een nieuweling erbij.. Dit keer de jongste. Ik hoop dat ik ook mee mag praten, ookal ben ik zo jong.

Leuk om deze verhalen allemaal te lezen.

Ik heb trouwens Clearblue gebruikt, moet nu nog afwachten of ik zwanger ben.

Groet, Tes

Terug
Bovenaan