Ik ben nieuwschierig? Opeens komen er een hele hoop nieuwe bij...

Jullie zijn van harte welkom hoor. Maar is het toeval dat er opeens een hele hoop nieuwe personen bij komen? Lezen jullie al langer mee en omdat het zo gezellig is melden gaan jullie nu ook meeschrijven?

Ik ben gewoon nieuwschierig en vroeg het me af.

Annemieke

Ik durfde eigenlijk niet eerder te schrijven omdat het zo'n hecht groepje is. Maar wilde het toch eens proberen.  Mijn zoontje is officieel niet in  juli/augustus/september geboren, maar 5 dagen later. Maakt dat wat uit?

Nelly.

Nee, tuurlijk niet. En ik heb wel meer gelezen dat wij een 'hecht' groepje zouden zijn maar volgens mij valt dat wel mee.

Ja we reageren heel veel maar nieuwe mensen zijn altijd welkom (tenminste in mijn ogen).

Annemieke

Het is hier idd ergg gezellig..
Voor alles kunnen we bij elkaar terecht en dat terwijl de meeste elkaar niet eens kennen..
Ik denk dat het ons alleen maar goed doet te weten dat er meerdere mama's zijn die meelezen en nu er ook bij komen!

Hoe meer ziel hoe meer vreugt toch!
Dus iedereen is welkom!!

Liefs bianca

Hartstikke gezellig toch, hoe meer zomermama's hoe beter!!Zijn we echt een kliekje? Ja we hebben een redelijke harde kern hihi (lees stelletje verslaafden)

Maar voor alle duidelijkheid: WEES WELKOM!!

Snap het wel is hier een hecht groepje die veel schrijven en ook verder contact hebben/elkaar persoonlijke stukjes schrijven. Ik ben daar niet 1 van...maar ach denk ik dan schrijf ook gewoon lekker mee. En zo zijn er wel meer die niet bij "de kliek" horen volgens mij.

Terug
Bovenaan