Ik ben nieuwschierig? Opeens komen er een hele hoop nieuwe bij...

...als ik even voor de “oktobermamma’s” mag spreken?

Wij waren druk op het Zwanger/oktober2006 gedeelte van dit forum. Maar van de oktoberkindjes zijn er veel, te vroeg geboren. Dus ineens allemaal onverwachte   zomermamma’s.
Deze Najaargroep is qua leeftijd ruimer dus handiger voor het delen van informatie. Ze gaan toch niet allemaal even snel en zeker die kleine poppetjes van ons niet.
Bovendien kennen we elkaar soms al van het Zwanger-worden forum.

Het belangrijkste is natuurlijk dat het hier zooooo gezellig is!!!

Hoi hoi, ik was iedereen van het zwangerschapsforum kwijt en het was daar héél stil geworden. (oktober)
Sem is 22 september geboren maar ook daar was het erg stil (september forum)

Tot dat ik 2 weken geleden ineens iemand betrapte (haha lees in goede zin) op de september forum die zei dat ze hier naartoe was verhuisd.

Tja toen was ik direct verkocht en meteen gereageerd.
Het is hier gewoon mega druk en super gezellig.
Ook nog een aantal oude bekenden gevonden van die tijd dat we nog niet zwanger waren dus ja.... helemaal super.

Liefs
Jeannette en Sem

ik ben vorige week op zoek gegaan naar een gemiddelde dag voor een kindje van 6,5 maand en kwam hier terecht. En aangezien ik ziek was had ik tijd over om ook even op de rustige momenten mee te kletsen. Helaas deze week weer begonnen met werken en dan heb ik maar heel weinig tijd om alles bij te houden/te reageren. Maar ik heb het altijd leuk gevonden om ervaringen uit te wisselen met medemama's. Zeker wanneer je in dezelfde fases zit.

Ik was eerder ook heel erg actief op clubs, maar daar zijn de laatste tijd wat probleempjes geweest onder enkele leden, en dan gaat de lol er een beetje vanaf vind ik

Ik las ook al een tijdje mee, maar had regelmatig problemen met inloggen dus beleef het bij lezen in het begin. Vond het erg fijn bepaalde info te zoeken (mijn eerste dus erg onzeker) Weer een poging gewaagd en ja hoor het lukte en zindsdien doe ik gezellig mee vindt het een erg leuk forum!!!. Alleen de foro's blijven wat lastig maar ik blijf gewoon door oefenen en ooit zal het wel lukken zoals ik bedoeld had.
Groetjes Jolanda

Hoi hoi,

Tijdens de zwangerschap ook heel veel op dit forum (augustus-mama's) gezworven. Ook 's nachts helaas! was even weggeweest omdat het even niet zo gezellig was vanwege een paar ruzieschoppers. Maar toen de rust weer terug was gekeerd, keerde ik ook maar weer terug en heb er nog steeds geen spijt van! Heerlijk ongedwongen gezellig!!

Groetjes, Marieke
Mama van Lyanne 18-08-2006

Terug
Bovenaan