Ik ben nog bijna niets bijgekomen!! moet ik mij zorgen maken?

Hallo.

Ik ben 16 wk en 3 dagen en eigenlijk 0,5 kg bijgekomen.
Wie heeft dit ook?
Moet ik mij zorgen maken?Of is het aankomen pas na 20 weken?
Ik maak mij wel wat zorgen.
Groetjes Linda

Geen zorgen maken. Hoeft helemaal niet. Je kind gebruikt alles van jouw wat het nodig heeft en je lichaam geeft goed aan wat jij dan weer nodig hebt. Moeder natuur regelt een hoop. Je wilt waarschijnlijk graag een klein buikje hebben maar bij de meeste, en voornamelijk bij de eerste zwangerschap gaat die pas echt groeien vanaf 20 weken.
En er komen gezonde kinderen uit dikke toeters  maar ook uit bescheiden buikjes. Zo is iedereen weer anders zwanger.

Groetjes Roos

Hoi Roos.

Ik heb wel al een buikje, maar qau gewicht blijf ik op hetzelfde staan.
Mijn broeken passen bijna niet meer.

Is dit ook jouw eerste kindje?
Bij ons wel. Misschien daardoor onzeker en bezorgd.

Ik moet pas 16 april naar de VK. Dus dat duurt nog even.
Groetjes Linda

Hoi Linda,

Ik zou me maar geen zorgen maken. BIj mijn eerste zwangerschap ben ik 6 kilo afgevallen en zat ik pas bij 20 weken op mijn oude gewicht. Ook nu zit ik nog op -7 kilo. De kleine krijgt genoeg voedingsstoffen binnen hoor.
En alles wat er niet aankomt, hoeft er straks ook niet af.
Liefs Nienke

Hallo.

Bedankt voor de rustellende berichten.
Gisteren voor mijn teennagel geweest bij de chirurg.
gelukkig op tijd aangeven dat ik zwanger ben. Chirurg heeft contact gehad met apotheek en het was oke om de kleine ingreep te doen.
Ik was me gisteren al zorgen aan het maken over de baby, maar als het niet kon zal de chirurg niet de kleine ingreep gedaan hebben.En de VK zei ook dat het kon.
Groetjes Linda

hoiii

ik ben nu 17w en 5dagen zwanger en ik ben ook nog maar 1 kilo aangekomen, vind ik ook niet erg haha
dit is ook mijn eerste kindje, maar maak me niet echt zorgen... wat niet is kan helaas nog komen!

kuss

1,5 kg bij 16 weken. Ik weet niet meer hoe het de vorige keer was. Ik geef nog borstvoeding, dus dat zal wel schelen. Ik hoop wel meer kilo's aan te komen om straks met tandemvoeden wat reserves te hebben!
Ik eet overigens erg veel.

Dag dames,

Ik heb juist het omgekeerde. Ik ben bang dat ik teveel aan zal komen. Eet helemaal niet meer dan normaal, maar ben nu toch al 5 kilo aangekomen met 18 weken. En als ik jullie zo hoor heb ik het idee dat dit veel te veel is. Hebben jullie enig idee waar ik dit zou kunnen opzoeken?

Groetjes Jen

Terug
Bovenaan