Ik ben nog bijna niets bijgekomen!! moet ik mij zorgen maken?

Meiden

het kan ook anders... ik ben al behoorlijk wat aangekomen ( heb altijd maat 34 / 36) eet niet meer dan ik anders doe... Heb een behoorlijk buikje en mijn billen groeien..
Tja het is net hoe je lichaam erop reageert!!

Groetejs

quote: knutseljuffie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 09:40:22'));

Dag dames,

Ik heb juist het omgekeerde. Ik ben bang dat ik teveel aan zal komen. Eet helemaal niet meer dan normaal, maar ben nu toch al 5 kilo aangekomen met 18 weken. En als ik jullie zo hoor heb ik het idee dat dit veel te veel is. Hebben jullie enig idee waar ik dit zou kunnen opzoeken?

Groetjes Jen

Jen maak je geen zorgen ik heb precies hetzelfde!!! en ik eet ook niet meer! Ik ben klein en slank van mijzelf maar ben inmiddels al 7 kilo aangekomen...
Je kunt er niets aandoen en het zegt helemaal niets over de grote van de baby enz!!!!

Groetjes

hoi hoi,

als jullie mij zouden kunnen zien... man ik lijk al wel 25weken te zijn zo giga buik heb ik.. maar ik zit nogsteeds op -5kilo.. haha
ben er wel blij mee... nu maar hopen dat het niet al teveel is wat er aankomt!
vorige zwangerschap ben ik totaal 12kilo aangekomen maar alles zit in de buik!

ach.. ik probeer gewoon te genieten en lekker te eten waar ik zin in heb... hierna zal ik echt flink moeten gaan lijnen! als ik klaar ben met bv...
haha

liefs Annemieke

Terug
Bovenaan