Ik ben nu 5 dagen overtijd en zondag gaan we testen (ik zit in ronde 20)

Hoi Gre,
Ik ben benieuwd, volgens mij kan het bijna niet anders of je bent zwanger.
Vandaag heb ik mijn eerste nod. Dat gaat nog goed. Ik mag dinsdag pas testen van mijn man, anders vergal ik misschien de Paas!
Succes morgen.!
A3        

Dank je wel meiden, dat jullie direct reageren.
Vandaag nog steeds geen rode duivels en geen ongi gevoel.
Durf bijna niet blij te zijn, mijn vriend maakt er al geintjes om.
We zijn nu bezig met de verbouwing van ons huis en de aanvraag voor een garage is ingediend.  Zegt mijn vriend (als grapje) "ik hoop niet dat je nu zwanger bent, want dat komt me niet  uit met de garage, moeten we ook nog een nieuwe auto kopen" (zegt ie met een  grijns op zijn gezicht. Ik gooi meteen een kussen van de bank naar hem toe. Die krijg ik terug, 3 x zo hard. Lachen en gieren we  samen als 2 kleine kinderen.

Morgenochtend dan gaan we testen. Ik kan eigenlijk  niet wachten. Mijn vriend ziet mij om half 7 morgenochtend al naar de w.c gaan "als je het maar laat, het is wel zondag hé, 9 uur is vroeg zat"
Ja ja, maar ik ben zo nieuwsgierig.

Als het zo is, dan zijn we de gelukkigste mensen op aarde en dan weten we dat wonderen echt bestaan  (terwijl ik die nog steeds ver moet zoeken).

Dames tot morgen en uhh lekker eitjes eten!!!!

Liefs van Gré  

Het is nu zondag.... vertel vertel vertel?! Of ben je nog aan het rondrennen van vreugde?

Liefs Mary

hallo.

weet je al iets meer.
ik heb de test ook gedaan. alebij een streepje de ene iets beter te zien dan de andere.

gr henny

Haha, wat zijn we met zijn allen nieuwsgierig he.
Ik hoop dat het goed nieuws is omdat er nog niks staat hier.
We denken in ieder geval wel aan je. Greetz

Terug
Bovenaan