Ik ben op zoek naar ervaringen van moeders/vaders met drie kinderen.

Hoi,

Wij zijn trotse ouders van 3 knullen ( 13 jaar, 11 jaar en 10 maanden ) en nu in blijde verwachting van ons vierde kindje.
Tussen onze nummer 2 en 3 hebben wij verschillende miskramen gehad. Wij waren van mening dat het gewoon niet voor ons bestemd was en waren ook heel blij met onze twee zonen. Daarom besloten we te gaan verhuizen en een eigen zaak op te starten.
Toen we dit net gedaan hadden bleek er toch een nummer 3 aan te komen (na ruim 7 jaar oefenen) Zoals je kan begrijpen lag dit echt niet meer in onze toekomstplanning. Maar we waren zo blij dat we onze plannen gewoon aangepast hebben.
Nu dat ons ukkie 10 maanden is blijk ik toch onverwacht maar zeer welkom zwanger van nummer vier!
Geloof me als je zo lang bezig ben een kindje te krijgen ga je er gewoon vanuit dat het niet zo snel nog een keer gebeurd. Uiteraard zijn we dolgelukkig en we passen onze plannen gewoon weer aan. Al merk ik wel dat een vierde kindje wat extra lasten met zich meebrengt. Zo past het echt niet meer in een "normale" auto, en zijn wij nu aan het kijken naar een 7 persoons wagen. Daarnaast moeten twee kinderen een kamer gaan delen etc etc.
Echt wakker lig ik niet van die aanpassingen. Vroeger kon het ook en sliepen alle broers of zussen bij elkaar op de kamer. Het is naar mijn idee gewoon een beetje luxe probleem.
 
Terug
Bovenaan