Ik ben overtijd!!!!!.. maandag denk ik testen...

hahahaha, dat is grappig. Ik had mijn nod ook afgelopen woensdag en nu ook nog niet ongesteld. Voel nu ook wat steekjes in mijn onderbuik maar voor de rest geen gevoelige borsten. Vanmorgen voelde ik me na het eten niet zo heel erg lekker. Misschien komt dat ook wel door het eten van gister. Ik heb van de week al een aantal keer getest en elke keer negatief. MOrgen ga ik het weer proberen omdat ik een uitje heb. Spannend he? Ga elke keer weer naar de wc om te kijken of de feestweek is begonnen.

Laat het ons weten als je de test hebt gedaan.

Hoi Kim,
Ik heb al voor je geduimd hoor dus het moet goed komen . Nog geen rode duivels te bekennen??

KIMMIE!!! Hahaha.. dat zou super zijn zeg! Dan ga je met me mee naar het decemberforum ;-) Hoop echt dat het je gelukt is! Precies zo als jij verteld is het ons ook gelukt, ben nu 6 weken zwanger!! Ik kwam ook biuj de gyn en die zei ook: hup vanavond klussen! :) En nu ben ik zwanger!! Ik hoop het voor je meid!!

Liefs en succes Anne!!

heey meiden!!

haha nog steeds niks te bekennen hoor!! ik ben echt zow nieuwsgierig aan de ene kant zou ik nu gelijk wel willen testen maar mijn man en ik hebben besloten om te wachten tot na het weekend. Maar Anne? hoe was het bij jouw danhoe lang heb jij gewacht met testen, ik ben bang dat ik teleurgesteld ben als het niet zow is en komt gewoon wat later, maar kan toch niet want ik had toen (21 maart) een eisprong dus het kan niet anders zijn eigenlijk

liefs kim

En nog steeds niks.......... ik begin er een beetje vertrouwen in te krijgen dat het eindelijk misschien toch zover is, maar ben nog bang dat ik teleurgesteld raak en dat ze in ene keer op komen draven

Maarjah ik blijf doorzetten ik wil het weekend afwchten denk ik whahaha

liefs kim

Hee Kim,

Wat grappig joh, ik moest eigenlijk ook afgelopen woensdag, of vandaag ongesteld worden en   er is nog steeds niets gekomen..... Spannend joh.   Ik ga ook maandag pas testen want ik heb een keer een lange cyclus gehad van 31 dagen en dan zou maandag pas mijn NOD zijn.
Zou leuk zijn als we samen naar de decembermama's forum mogen!!!

Trouwens ik reageer eigenlijk nooit op het forum, maar volg het al een paar maanden. Omdat het nu zo spannend is kon het niet laten om toch te reageren!!!

Voel jij al rare dingen. Ik heb dus al een paar dagen gevoelige tepel en de kleine kiertjes zijn groter dan normaal, ook nu twee dagen krampen in mijn buik alsog ik ongi moet worden. Verder soms bij vlagen misselijk. Mijn vriend zei vanmorgen tegen me"volgens mij zijn je borsten groter!" haha.
Ik heb vrijdagochtend nog getest en die was negatief, dus het kan nog alle kanten op. Ben ook nog steeds aan het ontpillen dus wie weet.

Maandag wordt in ieder geval een spannende dag!

groeten Dusss

oooow kim wat spannend zeg.
ik zou morgen testen als ik jou was.
wel laten weten als je het weet he.
het is een goede week op dit forum want bijna iedereen heeft positief getest.
ik hoop jij ook
gr liselotte

heey,

ik ben vanmorgen opgestaan en...........nog steeds niks!!
Maar ik slaap zow slecht vanaf een uur of 3 word ik wakker en slaap niet meer of weining, en droon elke keer dat ik ga testen en dat ik weer teleurgesteld ben omdat ie negatief was, maar aan de andere kant de gynacoloog zei 21 maart hij staat op springen, dus dan ben ik toch echt over tijd.

Meiden ik weet niet wat ik   moet doen, ik durf gewoon niet zo goed hoor!!
Maarjah ik zie het wel hoor! ik dacht eerst van ik ga morgen testen maar denk dat ik dat het beste dinsdag kan doen, omdat ik dan vrij ben en lekker in mijn eentje blij of verdrietig kan zijn... Maar ik zal dat wel niet maar volhouden..

liefs kim

Terug
Bovenaan