ik ben spijtig genoeg terug

A

Anoniem

Guest
Spijtig genoeg moet ik jullie meedelen dat wij ons kleintje kwijt zijn. Vanmiddag de uitslag gekregen van de bloedtest, en enkele uren daarna beginnen vloeien. Mijn partner heeft het over de volgende keer, en dat ik aan de toekomst moet denken. Maar hij zegt dat ook voornamelijk om mij te steunen, want hij is er even kapot van als ik. Ik kan aan niets anders denken. Ik kan niet eten, ben moe maar kan niet slapen. En straks bellen mijn ouders en zussen om te horen wat de uitslag was; en dan moet ik er terug doorheen. Iedereen die zegt 'volgende keer beter' kan ik niet meer aankijken. Ik ben nu nog te hard aan het rouwen. Ik ga ook proberen om deze maand eventjes niet met zwanger zijn bezig te zijn, want ik wil een maandje eerst afscheid nemen van mijn kleintje voor ik er terug aan kan denken.
Ik wens voor iedereen hier dat ze snel zwanger mogen worden en dat ze een zorgeloze zwangerschap hebben. En hoop vele leuke berichtjes te lezen in de komende maanden, en hopelijk  gaan we snel  samen naar het zwangerzijn forum

Jeetje meis, heb je verhaal gevolgt op het nov forum, vreselijk hoor... De eerste dagen voel je je gewoon vreselijk overal zie je babies, zwangere vrouwen etc. Maar daarna kun je weer vooruit kijken, en probeer zo te denken dat je kleintje niet levensvatbaar was anders was het nooit mis gegaan. Ik weet dat je dit nu echt niet wil horen en dit ook zout op de wonden is maar je gaat je strakjes betere voelen (echt) je wordt gewoon finaal van je rose wolk verstoten en tips en opmerkingen van mensen zijn zo zinloos... Laat je even lekker verwennen de komende dagen en huil alles eruit dat lucht echt op meis! Heel erg veel sterkte en ik hoop echt dat je alles snel een plekje kan geven en je je snel weer beter voelt.

Miranda

Ooooh mamasita....
ik weet niet wat ik moet zeggen.......ik heb kippevel en rillingen.....na alles wat je hebt meegemaakt meid...wat erg!!!!!!!!! Dit had ik je echt niet gegund!!! Dit is echt heel erg voor jullie!
Neem lekker je rust en de tijd voor je kleintje en wat er komt zie je dan nog wel. Eerst dit samen met je gezin.
Ik heb nog met je meegelezen op zwangerzijn. Meis ik wens je heeeeel veel sterkte en ook voor je mannetje.
Heeele dikke kus en een dikke knuf van maantje

ik wil je veel sterkte wensen de komende tijd. Balen zeg!!
groet,
Patricia

Hé mamasita,

Dit was jou echt niet gegund zeg!
Ik kan me voorstellen dat je eerst tijd nodig hebt om afscheid te nemen van je kleintje, voordat je weer vooruit kunt kijken.
Neem hier ook de tijd voor meid! Ik vind het echt ontzettend kl*te voor jullie!
Ik wens je heel veel sterkte toe en  maar even flink uit.

Liefs,

Twinkel3

Hallo mamasita,

Ik heb er eigenlijk helemaal geen woorden voor. Ik heb eind november 2006 ook een miskraam gehad. En sommige mensen kunnen gewoon niet begrijpen dat je er zoveel om moet rouwen. Ze zeggen je mag blij zijn dat het zo vroeg gebeurd is en volgende keer beter. Ze begrijpen niet dat je al een band krijgt met het mini mensje in je buik, zodra de test positief is. Ik had gelukkig erg veel steun van mijn familie en mijn man. Maak daar gebruik van, het lucht je enorm op.

Veel sterkte toegewenst

Liefs Mofa

Hey Sita,

wat vreselijk om te lezen zeg. Ik hield je een beetje in de gaten hier.
Ik wens je heel veel sterkte om met dit verlies om te gaan.
Ik zal aan je denken!!

Hele dikke knuffel,

Annie1

lieve mamasita,

ik dacht ik kijk eerst even op het zwangerworden om te kijken of er nog nieuws is van de meiden daar..... en wat zie ik..... Vreselijk meis..... Echt dit is niet tof, zeker niet naar wat je al hebt mee moeten maken....

Heel veel sterkte voor jou en je man meid!!!

liefs gridje

Terug
Bovenaan