ik ben spijtig genoeg terug

he mamasita!

Dit is echt verschrikkelijk nieuws! Na alles wat jullie hebben meegemaakt.

Maar waar ik aan vast heb gehouden na mijn miskraam in jan 2007 is, ik weet
dat het kan, het is dus mogelijk om zwanger te raken.

Probeer nu vast te houden dat alles goed is bij jullie...

Liefs Patricia

Oh Sita,

Wat vind ik dit vreselijk voor je. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Neem de tijd om te rouwen, want het is niet niks.  
Ik wens jou en je mannetje ontzettend veel sterkte in deze  moeilijke periode.

Heel veel sterkte.

Veel liefs Mylene

Heel hard bedankt voor al jullie steun. Jullie begrijpen hoe ik me voel en net als in het verleden zijn jullie er ook nu weer voor me. Er zijn hier genoeg mensen die hetzelfde hebben meegemaakt. Ik rouw voor mijn kleintje, maar ook voor de verloren engeltjes van alle anderen hier, want nu pas begrijp ik hoe zwaar alle meiden die dit meegemaakt hebben het hadden. Ik zal inderdaad mijn klein babeltje nooit vergeten. Net zoals andere meiden hun engeltjes nooit zullen vergeten.
Heel hard bedankt voor al jullie steun.

Hoi Sita,
weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen tegen je.
alleen dat ik het heel erg voor je vind.
hoop dat je het een plaatsje kunt geven met de tijd.
sterkte ermee.
gr liselotte

Mamasita,

Ik heb  er geen woorden voor, neem de tijd en heel veel sterkte!!!

Liefs Lientje

Lieve Sita,

Wat erg voor je! Ik kon het niet geloven toen ik het zag. Het was jullie zo gegunt!!
Wat een verlies! Ik heb zelf ook een miskraam gehad en je kan dan even niet vooruit kijken. Je kunt alleen maar heeeeel verdrietig en somber zijn. Gun jezelf die tijd!

Ik wens jullie allebei heel veel sterkte. Ook voor je man zal het zwaar zijn.

Liefs!
Dile

Lieve Mamasita
Wat erg wat er gebeurt is ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik het las. Ik wil je veel sterkte wensen de komende tijd om dit verlies te verwerken.

Liefs Iris

he sita
heel veel sterkte heb zelf begin januari een miskraam gehad.
de meeste mensen hebben zoiets van ach volgende keer beter maar ze begrijpen niet hoeveel pijn zoiets doet en dat je wel degelijk tijd nodig hebt om het te kunnen verwerken
heel veel sterkte
groetjes nicole

Terug
Bovenaan