Lieve allemaal,
Harstikke bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Voor diegenen die ook zwanger zijn, van harte gefeliciteerd, een gezonde zwangerschap toegewenst.
Voor diegenen die nog druk aan het klussen zijn, heel veel succes, en kijk naar mij het wachten en klussen wordt beloond.
Ik ben nadat ik gestopt ben met dit forum, terecht gekomen bij een psycholoog omdat het zwanger worden echt een obsessie werd, ik heb het stukje bij beetje van me af weten zetten, en zie hier: ik ben zwanger!!!!
Ik ben nu vandaag 10 weken en 4 dagen, we hebben de eerste echo precies een week terug gehad en alles loopt voorspoedig, het wondertje groeit goed en het ziet er tot nu toe allemaal goed uit.
15 november hebben we de tweede echo, en gelijk het eerste onderzoek.
Mijn bloed is naar het umcg gestuurd en daar krijgen we de 15e de uitslag van samen met een nekplooimeting.
Verder natuurlijk streng onder controle en met een beetje geluk nog voor de kerst de uitgebreide echo met 17/18 weken.
We hopen dan 2008 in te gaan met een goede zwangerschap en dat het genieten dan echt kan beginnen.
Verder voel ik me goed zwanger, lust geen avond-eten, kan 24 uur per dag slapen en kots 's avonds de longen uit mijn lijf.......kortom ik GENIET elke seconde van de dag, dat mijn lichaam gewoon super zwanger is!!!!
ik houd jullie op de hoogte en zal af en toe in de gaten houden of er meer mensen met super goed nieuws zijn!!!
Liefs en dikke kus Randy