IK BEN UITGEREKEND IN AUGUSTUS 2007

A

Anoniem

Guest
Hallo Alle aanstaande moeders,

Ik ben super blij dat ik voor de eerste keer zwanger ben,ben wel heel erg misselijk en ik heb vreselijke last van hoofdpijn.Wie herkend zich hierin?Zijn er overigens nog meiden/vrouwen die ook in augustus moeten bevallen?Zou ik graag mee in contact willen komen.Nou ik stop even weer,ik hoop op reactie.

veel liefs Bernicee

Hoi hoi,

Behalve het forum 'Zwanger zijn' (waar je dit berichtje in hebt gepost) zijn er ook nog per maand forums als je verder naar onder scrollt! En daar staat ook het forum 'Augustus 2007 mama's' bij! Daar kun je dus kletsen met andere augustus mama's zoveel je maar wilt. Zelf ben ik trouwens ook uitgerekend in augustus 2007, leuk he? Mooie maand!

Groetjes, Suzan

toevallig was ik nog op het forum,ja zeker een heerlijk maand maarja ben wel bang voor een hitte golf in nederland hoop niet dat het rond die tijd is.Ik ben zelf 21 augustus uitgerekend dus het duurt allemaal nog wel even maar het is voor mij de eerste keer dat ik moeder wordt dus ik zit met veel vragen,en ik ben zo bang dat het verkeerd gaat.Ik weet niet of meerdere mensen dat hebben maar het zal er wel bij horen.
Ben erg misselijk en heb een soort kramp in mijn buik,vriendinnen zeggen dat het innesteling is?

liefs Bernicee

hoi bernice,

gefeliciteerd aller eerst!!
ik ben zelf ook in augustus uitgerekend de 31e!!

groetjes Destiny

Gefeliciteerd allemaal.
Ik rond de 19de!!
Vornamelijk last van vermoeidheid (niet zon klein beetje ook) en gevoelige borsten, verder af en toe zeurende menstrustiekrampen..

Fijne en gezonde zwangerschap allemaal!

Hoi,

Ik ben zelf denk ik zelf uit gerekend te hebben 24 augustus uitgerekend, maar aangezien ik een cyclus had van 25 dagen en niet van 28 dagen is de kans dat ik eerder ben uitgerekend aanwezig. Maar 30 jan naar de vk dan horne we het wel.

Geniet er van.

Liefs Fruit Girl

hoi bernicee,

Ik ben ook op 21 augustus 2007 uitgerekend alleen van mijn tweede kindje. Grappig.. Heb gelukkig geen hoofdpijn ben ook best wel misselijk eigenlijk de gehel dag door..

liefs esther

Hallo
ik ben 23 jaar, en rond 7 augustus uitgerekend.
erg spannend allemaal.
\Ben ook erg veel en vaak moe, en misselijk.
maar niet smorgens, maar juist aan het eind van de middag!

Groetjes

Terug
Bovenaan