IK BEN UITGEREKEND IN AUGUSTUS 2007

Hoi,

Ik ben uitgerekend op 11 augustus 2007. Behalve dat ik heel erg moe ben en het steeds koud heb, heb ik eigenlijk verder nergens last van, niet misselijk of niet tegen geurtjes kunnen ofzo. Vind dat meteen ook weer naar, want ik heb nu niet echt heel erg een zwanger gevoel, het voelt nog zo onwerkelijk! Hebben meer mensen dat?

Groeten,
Marietie

Hallo allemaal,

Ik ben zwanger van ons eerste kindje en ben uitgerekend op 27 augustus. Nu heb ik al een  paar dagen  wat buikpijn, voelt net als wanneer je menstruatie moet beginnen.
Verder gelukkig geen last van misselijkheid oid. Heeft één van jullie hier ook last van?

Gr. Elbrig

Hai Hai,,

Gefeliciteerd allemaal met jullie love baby's .. En natuurlijk een Gelukkig en Liefdevol 2007!!!
Mijn nieuw jaar begon vanmorgen  voorspoedig met een positieve zwangerschaps test.. JIPPI !!!!
Dat maakt dat ik uitgerekend ben op 6 september volgens eigen berekeningen... Helaas nog geen forum van September 2007. Maar aangzien ik zelf wel in Augustus (7)  jarig ben reageer ik hier. Ik heb ook  zo'n last van hoofdpijn. Prettig om te lezen dat "anderen" dat ook hebben.. Af en toe een golf van misselijjkheid.. het hoort er allemaal bij zeggen ze..

Nou suc6 allemaal

nous

hallo allemaal

Ik heb zaterdag een zw test gedaan die positief was,ik schrok wel even,had het helemaal niet verwacht,zou juist woensdag naar de gynocoloog gaan omdat ik na t stoppen van de pil niet meer ongesteld werd en hier ook al een verleden mee had dat t daar binnen allemaal niet klopt.Dus dacht,doe even een test dat ik zeker kan zeggen dat ik niet zwanger ben,maar ben het toch.
Voelde me al wel vreemd de laatste tijd,zere borsten,misselijk,hoofdpijn,maar vandaag voel ik me gelukkig wat beter.
Voel ook dat er van alles gebeurd in mn buik,echt super spannend.weet niet wanneer ik uitgerekend ben want heb geen cyclus dus miss dat de gynacoloog het me woensdag kan vertellen,maar denk zelf ongeveer augustus/september?!

succes allemaal

elize

Hai Allemaal,

EEN GEZOND ZWANGER  2007

Ook ik ben uitgerekend in augustus. Ik heb verschillende sites met berekeningen gehad en ik ben zo te zien op verschillende data uitgerekend. Ik zal tussen de 21 en de 28 augustus bevallen. Ik heb al een dochter van 5 en zij is op 25 augustus jarig. Dus het ligt allemaal een beetje dicht bij elkaar. Zij is twee en een halve week te vroeg geboren. Ik hoop dat deze ook iets eerder geboren (of wat later) wordt, zodat ze niet tegelijk jarig zijn. Ach we zien wel, laten we eerst deze tweede zwangerschap maar goed en gezond  doorkomen.

Ik heb wel hele andere zwangerschapsverschijnslen, of ik moet eigenlijk zeggen dat ik zwangerschapsverschijnselen heb. Bij de vorige zwangerschap had ik gelukkig nergens last van.

O, ja ik zag ergens bij de eerste reacties dat er maandfora waren, maar hoe klik je die aan?

Een fijne zwangerschap voor jullie allen gewenst

groetjes,

Eva-Madou

Hoi,

Ik ben blij dat iedereen hier zo lekker zijn ervaringen deelt. Ik ben ook in augustus uitgerekend de 24ste het is allemaal nog heel pril maar al super leuk. Ik heb zelf de afgelopen dagen ook al veel last van hoofdpijn wist niet dat dit een verschijnsel van de zwangerschap was maar ben blij dat er toch meer vrouwen zijn met dezelfde symptonen geeft toch een beetje een gerust gevoel.

Jacqueline

Allemaal Gefeliciteerd
IK ben zelf op 1 augustus uitgerekent van de eerste!
groetjes

heey Bernicee,

Ik ben zelf ook 21 augustus uitgerekent.. :) en is ook mijn eerste..Spannend...

Heb je al een echo gehad??
Ik heb na 6 weken en 3 dagen een echo gehad aleen was wel heel erg klein 3.2mm.
Terwijl ik overal lees dat het na 6 weken al 7mm. is misschien heb je al een echo gehad kan je me laten weten na hoelang en hoe groot je kindje toen was??

Groetjesss, tina

Terug
Bovenaan