Hoi allemaal,
Ook wij zijn inmiddels aan het denken voor de verjaardag van Robbin, maar voor ons is dat alweer over precies een maand (19-04). Wij hebben gelukkig niet het probleem van de dag, het valt namelijk op een zaterdag. Wij doen het als volgt:
Van 10.30-12.30 ""kinderfeestje" hierbij nodigen wij alle buren en vrienden uit met kinderen die Robbin kent. Zullen ongeveer 7 kindjes in de leeftijd van 8mnd -5 jaar zijn incl de ouders.
Van 15.30-? De Familie! Hierbij zitten er dit jaar geen kindjes (Robbin heeft alleen nog maar 1 neefje van 3 maanden die in Londen woont)
Mijn ouders komen de gehele dag, met name mijn moeder om zich over Robbin te ontfermen, zodat mijn man ik de drankjes, taart aandacht aan het bezoek voor onze rekening kunnen nemen, en Robbin zijn "houvast"bij mijn moeder heeft als alles teveel wordt.
's avonds staat hij alleen in het middelpunt als kind en daar is hij wel aangewend!
Wij hebben alles in het thema van Winny The Pooh, niet te extreem, maar servetjes, bordjes, bekertjes, puntmutsjes, en slingers. Daarnaast van opblaasletters zijn naam en een grote 1. De taart laten we maken bij een bakker in het dorp, hoeven we alleen een foto aan te leveren (wij doen een plaatje van Winny the Pooh). De uitnodigingen zijn ook van Winny The Pooh.
Als cadeau krijgt hij van ons een Duplo trein, van opa en Oma een Puky loopfietsje in het lichtblauw (Oke, is wat aan de vroege kant, maar mijn ouders wilden graag het eerste fietsje geven). Verder vragen wij:
Bouwplaten van Duplo
Kleertjes maat 86-92
Duplo-autootjes
Stoffenstoeltje/bankje
Houtenpuzzels
Wij denken dat deze indeling zowel voor ons als voor Robbin prima te doen is, niet te druk, 's middags lekker slapen en 's avonds alle aandacht van de familie. En zo blijft hij ook in zijn dagritme aangezien hij nog maar 1 slaapje doet (gelukkig wel van 2 a 3 uur) en je niet de hele dag kinderen over de vloer hebt die je huis "verbouwen" we hopen dan ook wel een beetje op mooi weer, kan alles in de tuin!
Ben ook benieuwd naar de andere ideeen!!
O'ja op het KDV als traktatie krijgt elk kindje zo'n Nijntje blokje (per 6 in een doos, zacht, en hebben een piepje) met een doosje rozijntjes erbij verpakt in transparant papier.
Gr
Sandra en Robbin nu precies 11 maanden!