ik ben wat vroeg maar bijna 1ste verjaardag, hebben jullie ideeen?

Hoi meiden

Ten eerste bedankt voor jullie reacties.....

Hier kan ik wel wat mee.

Op deze site www.celebrationbox.nl  hebben ze nijntje versiering, en nog veel meer andere hele leuke versieringen. Het is niet goedkoop maar zeker de moeite waard om te kijken.

Groetjes jiska

Hoi Jiska,

Ik had de kinderen gekregen met een extra tijdschrift over 1 jaar en daar stonden wat tips in;

Bedenk op welke dag je het doet.
Hoe laat is je kindje wakker
Nodig niet te veel mensen uit.
Vier het hooguit 2 uurtjes.
Wie uitnodigen: Kindjes waarmee je kindje vaker contact heeft. Uiteraard ook familie.
En bel ze op of stuur een persoonlijke uitnodiging.

Slingers: www.vanharte.nl
www.kinderverjaardag.info (voor ideeen)

Verzin alvast kadootjes om te vragen en streep het af. Zomerspeelgoed is nu natuurlijk erg leuk!

Taart bestellen moet natuurlijk op tijd

Oh ja er staat ook nog dat je vooral niet moet verwachten dat je kindje blij is met het kadootje maar wel met het papier, dus bereid je voor en wees niet teleurgesteld. Deze opmerking vond ik erg leuk, want vorig jaar werd een neefje 1 jaar en wij hadden hele mooie kadootjes gekocht en waar ging hij mee spelen.... juist met het papier.

Verder stonden er geen tips in. Zelf heb ik nog een goede tip: zorg dat er genoeg foto's worden gemaakt, zodat je niet naderhand baalt.
En nog een idee: laat de mensen zelf drinken pakken of vraag opa of oma te helpen zodat je ook veel met je kindje kunt bezighouden!!

Nou hopelijk heb je er wat aan.

groetjes Mariska

quote: san15april reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-03-2008 12:12:52'));

Hoi Bianca, voor NIjntje versiering moet je even googlen, ik ben het tegengekomen op mijn speurtocht naar Winny The Pooh. Trefwoorden Nijntje en versiering of slingers intoetsen, ben even het adres kwijt, maar er zijn er een aantal die leveren.

Gr
Sandra

hoi,

ben inderdaad even gaan googlen en heb het gevonden bedankt voor de tip,

gr bianca

Hoi Dames,

Voor die versiering....... Hebben jullie geen feestwinkel in de buurt? Hier in het dorp zit een feestwinkel en die verkoopt allerlei ballonnen, maar ook heel veel thema versiering. Bij die winkel hebben ze ook Nijntje slingers en balonnen. ik vond de prijzen wel meevallen. Als je het op internet bestelt dan komen er altijd verzendkosten bij. Dat is zo jammer.

En nog een leuke tip:
Een shirt met een leuke tekst (bij rainbowbabies of simplycolors). Had Eva ook toen ze 2 werd:

Groetjes, Karin

quote: kaatje40 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-03-2008 13:00:57'));

Hoi Dames,

Voor die versiering....... Hebben jullie geen feestwinkel in de buurt? Hier in het dorp zit een feestwinkel en die verkoopt allerlei ballonnen, maar ook heel veel thema versiering. Bij die winkel hebben ze ook Nijntje slingers en balonnen. ik vond de prijzen wel meevallen. Als je het op internet bestelt dan komen er altijd verzendkosten bij. Dat is zo jammer.

En nog een leuke tip:
Een shirt met een leuke tekst (bij rainbowbabies of simplycolors). Had Eva ook toen ze 2 werd:

Groetjes, Karin

hallo karin,

ik zelf woon in Rotterdam-centrum en heb heel wat winkeltjes afgelopen voor dat nijntje thema, vandaag weer naar een bruna die in een andere wijk zit, maar helaas en om nu drie kwartier in een auto te gaan zitten voor dat zie ik niet zitten, dus nadat ik helemaal veregend thuis kwam vanmiddag, mijn man heeft de auto dat is een super grote fiat ducato die kan ik zowiezo niet rijden, dacht ik nu ben ik het zat en heb het besteld en direkt betaald was voor drie soorten slingers, ballonen, toeters, en bordjes en bekertjes 30 euro kwijt, op zicht is de nijntje versiering niet duurder dan andere thema figuurtjes maar inderdaad die verzendkosten, die zijn dan 6 a 7 euro geloof ik, zonde van het geld maar ja, ik dacht als het goed is is dit de laatse keer dat ik de eerste verjaardag van een mijn kinderen vier, want ik denk niet dat er nog een vierde komt, dus ben ik nu al begonnen met alles te kopen en voor te bereiden, helaas is het voor mij financieel bijna niet mogelijk om alles in een keer te doen dus zo lukt het ook.

gr bianca

Hoi!

Tara wordt op 6 mei alweer 1 jaar, de tijd gaat zo snel.

Ik ben al sinds een paar dagen druk aan het bedenken hoe we dat zullen
gaan organiseren. Ze is op een dinsdag jarig en bijna iedereen die we
kennen, moeten werken (wij zelf ook) en dat is niet erg handig om het te vieren dan. Ik ben van plan om met ons
drietjes op haar echte verjaardag alvast een klein gebakje te gaan eten
thuis met een klein cadeautje.

De daarop volgende zaterdag werken de meesten ook, dus ik ben van plan
om dan uit eten te gaan om Tara's verjaardag een beetje te vieren EN om
het 2-jarige huwelijk van mij en mijn man te vieren (9 mei ).

Die zondag willen we mijn familie uitnodigen bij ons thuis (mijn schoonfamilie woont niet in Nederland) om het echt te vieren.
Omdat we onze vrienden niet op dezelfde dag willen uitnodigen als mijn familie (o.a. door cultuur en leeftijdsverschillen) willen we op de nog daarop volgende zaterdag onze vrienden uitnodigen. En op de zondag daarna willen we mijn neven en nichten uitnodigen, omdat die niet heel goed contact heeft met mijn ouders. Het kan niet op 1 dag, omdat ze verspreid zitten (van Almere en Zeeland tot Duitsland!).
Pfffff, als ik er nu aan denk, zal er veel moeten worden geregeld

Er wordt veel aan me gevraagd wat Tara wil hebben ..... maar ik weet het echt niet! Speelgoed is heel leuk, kleurrijk en mooi, maar ons huis staat al vol met speelgoed ... kleren zijn handig en leuk, maar Tara heeft al zoveel kleertjes. Ik weet zelf nog niet wat wij zullen geven aan haar

Ik zat te denken aan Friso 3 (melk dus), potjes fruit en luiers, omdat Tara die dingen altijd wel nodig heeft. Maar dat zijn geen leuke cadeautjes Wat gaan jullie vragen voor cadeautjes?

En mogen kindjes van 1 jaar al een klein beetje taart eten? Ik ben nl. best streng wat eten betreft en geef Tara nooit iets zoets .....

Groetjes,
Shivana

Hoi meiden,

Heeft iemand een idee waar ik Donald Duck slingers/ballonnen kan halen???? Heb weer wat bedacht, maar ja zie het nu maar eens te vinden..

Alvast bedankt voor de tips!!

Gr. Ilone

Terug
Bovenaan