Hoi!
Tara wordt op 6 mei alweer 1 jaar, de tijd gaat zo snel.
Ik ben al sinds een paar dagen druk aan het bedenken hoe we dat zullen
gaan organiseren. Ze is op een dinsdag jarig en bijna iedereen die we
kennen, moeten werken (wij zelf ook) en dat is niet erg handig om het te vieren dan. Ik ben van plan om met ons
drietjes op haar echte verjaardag alvast een klein gebakje te gaan eten
thuis met een klein cadeautje.
De daarop volgende zaterdag werken de meesten ook, dus ik ben van plan
om dan uit eten te gaan om Tara's verjaardag een beetje te vieren EN om
het 2-jarige huwelijk van mij en mijn man te vieren (9 mei ).
Die zondag willen we mijn familie uitnodigen bij ons thuis (mijn schoonfamilie woont niet in Nederland) om het echt te vieren.
Omdat we onze vrienden niet op dezelfde dag willen uitnodigen als mijn familie (o.a. door cultuur en leeftijdsverschillen) willen we op de nog daarop volgende zaterdag onze vrienden uitnodigen. En op de zondag daarna willen we mijn neven en nichten uitnodigen, omdat die niet heel goed contact heeft met mijn ouders. Het kan niet op 1 dag, omdat ze verspreid zitten (van Almere en Zeeland tot Duitsland!).
Pfffff, als ik er nu aan denk, zal er veel moeten worden geregeld
Er wordt veel aan me gevraagd wat Tara wil hebben ..... maar ik weet het echt niet! Speelgoed is heel leuk, kleurrijk en mooi, maar ons huis staat al vol met speelgoed ... kleren zijn handig en leuk, maar Tara heeft al zoveel kleertjes. Ik weet zelf nog niet wat wij zullen geven aan haar
Ik zat te denken aan Friso 3 (melk dus), potjes fruit en luiers, omdat Tara die dingen altijd wel nodig heeft. Maar dat zijn geen leuke cadeautjes Wat gaan jullie vragen voor cadeautjes?
En mogen kindjes van 1 jaar al een klein beetje taart eten? Ik ben nl. best streng wat eten betreft en geef Tara nooit iets zoets .....
Groetjes,
Shivana