quote: kaatje40 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-03-2008 13:00:57&apos😉);
Hoi Dames,
Voor die versiering....... Hebben jullie geen feestwinkel in de buurt? Hier in het dorp zit een feestwinkel en die verkoopt allerlei ballonnen, maar ook heel veel thema versiering. Bij die winkel hebben ze ook Nijntje slingers en balonnen. ik vond de prijzen wel meevallen. Als je het op internet bestelt dan komen er altijd verzendkosten bij. Dat is zo jammer.
En nog een leuke tip:
Een shirt met een leuke tekst (bij rainbowbabies of simplycolors). Had Eva ook toen ze 2 werd:
Groetjes, Karin
hallo karin,
ik zelf woon in Rotterdam-centrum en heb heel wat winkeltjes afgelopen voor dat nijntje thema, vandaag weer naar een bruna die in een andere wijk zit, maar helaas en om nu drie kwartier in een auto te gaan zitten voor dat zie ik niet zitten, dus nadat ik helemaal veregend thuis kwam vanmiddag, mijn man heeft de auto dat is een super grote fiat ducato die kan ik zowiezo niet rijden, dacht ik nu ben ik het zat en heb het besteld en direkt betaald was voor drie soorten slingers, ballonen, toeters, en bordjes en bekertjes 30 euro kwijt, op zicht is de nijntje versiering niet duurder dan andere thema figuurtjes maar inderdaad die verzendkosten, die zijn dan 6 a 7 euro geloof ik, zonde van het geld maar ja, ik dacht als het goed is is dit de laatse keer dat ik de eerste verjaardag van een mijn kinderen vier, want ik denk niet dat er nog een vierde komt, dus ben ik nu al begonnen met alles te kopen en voor te bereiden, helaas is het voor mij financieel bijna niet mogelijk om alles in een keer te doen dus zo lukt het ook.
gr bianca