Ik ben weer op het forum: Eerste IVF poging is inzicht na 4 jaar proberen

Hey allemaal,

Even voorstellen,Maggy,34,ronde veel,1ste kindje.Heb binnenkort intake gesprek IVF.Heb PCOS,gekantelde baarmoeder,ingestortte baarmoederwand.Heb net laatste rond Ovulatie Inductie (10 x) afgerond.OI is een soort van IUI maar dan met  klusadvies.Wij zijn daarmee in het ZH van Utrecht.

Wat mij een beetje bang maakt is dat het na IVF voor ons toch echt is afgelopen.Daarna zijn er voor ons helaas geen andere opties meer.

Hoe kijken jullie daartegen aan?Wat Zouden jullie doen met die informatie.Ik weet dat het vrij persoonlijke vragen zijn,maar ik zit er echt mee.En ben gewoon zo bang nu dat het met IVF niet gaat lukken.

We hebben het traject doorlopen met chlomid,en daarna met OI het spuiten van puregon(eicel groei) en pregnyl(opwekken eisprong)dus dat gedeelte begrijp ik wel en daar ben ik dan ook niet bang voor.Maar gewoon het gevoel dat als IVF niet lukt het "laatste halte bereikt uitstappen aub is"

Net ongi geworden vandaag,dus ben gewoon ff wat meer emo dan anders.

Hoop maar dat iemand snapt wat ik bedoel.

Groet Maggy

hey meiden, ik ben terug geweest om te kijken of alles goed was na decapeptyl spuiten... en alles zag er heel goed uit, er lagen in iedere eierstok wel 5 of meerdere eitjes te wachten om te gaan groeien... dus dat was al goed gelukkig, nu moet ik spuiten tot woensdag en dan krijg ik weer een echo om te kijken of ze goed gegroeid zijn.... en is dat zo dat ze de juiste grote hebben dan moet ik pregnyl spuiten.... en dan is de punctie vrijdag en maandag terugplaatsing.... en dan zijn er 16 hele vervelende dagen.....

maar het kan ook zo zijn dat ik vrijdag nog een keer terug moet komen voor een echo , als ze woensdag nog niet helemaal goed gegroeid zijn??

dus we moeten nog efkes afwachten....

meiden ik duim super hard voor iedereen, en ik hoop echt dat we ooit toch nog eens mooi bericht hier neer mogen zetten.....

tot snel weer.....
xxx wendy

Terug
Bovenaan