Ik ben weer terug op mn vertrouwde plaatsje....

Hoi ,

Ik vind het echt heel erg voor jullie, ik wens jullie sterkte toe de komende tijd! Geef het de tijd... Meis, zoals ik al eerder zei we zijn er voor je!!!

Een hele dikke knuf Lientje

lieve , He nee toch!!! wat een verschikkelijk nieuws, ik was zo happy voor je!! Super knap hoe je het op pakt, met deze instelling moet het je toch lukken... Ik wens je heel erg veel sterkte toe en je mannetje natuurlijk ook... liefs

Hey maantje
Meid, ik vind het echt heel erg voor je. Ik weet hoe je je voelt, want ik heb het ook meegemaakt. Het is heel goed dat je positief blijft, maar durf ook te huilen. Ik hield me ook sterk voor de mensen om me heen, maar het verdriet moest er toch uit. Het maakt niet uit wat mensen van je denken, het draait nu enkel om jou en je ventje en jullie verlies, en egoistisch zijn mag nu eventjes echt. Ik wens je heel veel sterkte toe.
liefs sita

Lieve meiden,

Ontzettend bedankt voor jullie lieve berichtjes.....
en mamasita, heb jou ook gevolgd hoor en ik weet dat jij het zo vroeg ook hebt meegemaakt...en ik heb gister al heerlijk gejankt en vanochtend toen ik opstond weer...dat voelt ook echt heel goed! En idd het draait nu ook even alleen om ons. Heel lief van je!
xxxx

hé maantje,

wat lees ik nou??? klote man, ik weet echt niet wat ik moet zeggen....
ik had t jou  ( alle andere meiden natuurlijk ook) zo gegund
doe maar lekker rustig aan en laat je in de watten leggen door je mannetje
(hoe is hij er trouwens onder?)
ik denk aan je.....jullie tijd komt zeker en en tot die tijd, ff alles een plaatsje geven.
dikke knuffel
xx

Lieve maan!!

We slepen je der door! Lees mijn berichtje bij ons topic!!

Liefs en dikke kus Patricia

Hoi Maantje,
Gaat het een klein beetje met je? Rot hé om dit mee te maken? Laat je gewoon af en toe lekker gaan hoor! Heb ik destijds ook gedaan (pfffff ik heb wat af gehuild!!!!) en het lucht wel even op. Sterkte!
Groetjes Tara

hè Maantje wat verschrikkelijk rot!!!
Ik heb zooooo voor je mee geduimd dat het goed zou komen maar helaas
ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je heel snel nog een kans krijgt

xxx Cheetah

Terug
Bovenaan