ik ben weer terug

Lieve Ellen,
Wat ontzettend erg zeg!
Geloof best dat je bang bent, je weet niet wat je te wachten staat. Goh, en al tien weken! Heel veel sterkte toegewenst!
liefs Anne
 
Oh meid wat naar voor je. Ik kreeg ook het bericht zo rond de tiende week dat ik een miskraam kreeg, en moest er dus ook op wachten.
Bij mij begon het ook met een beetje bloedverlies maar dat wordt alsmaar erger, kreeg op een gegeven moment ook heel erg buikpijn, toen het vruchtje eruit was, was de buikpijn meteen weg en het bloeden wordt dan ook weer minder.
Nou ik wil je niet bang maken, maar dan weet je een beetje wat je te wachten staat en onthou wel iedereen is anders

Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken.
Veel liefs
Brenda
 
Heel veel liefde en kracht toegewenst.
Ik heb er ook net een achter de rug en als je bang en onzeker bent en je wilt wat weten staan hier genoeg dames met hun ervaring voor je klaar, dat weet ik zeker.
Het is een fijn forum op dit moment. Dat hoor je van allemaal.
Dus? Vrees niet en vraag
xxx Crienie
 
Beste Ellen,

Wat rot!! IK weet wat je doormaakt heb een miskraam gehad met 8 weken maar was wel twee maanden later weer zwanger en heb nu een gezonde zoon van 9 maanden. Niet opgeven hoor!! Zie het als bevestiging dat je lichaam goed funcitioneerd, er was duidelijk wat mis met je kindje en was niet levensvatbaar... Sterkte!!

Nien
 
Terug
Bovenaan