Ik ben weer terug....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb anderhalve week geleden bij ruim 7 weken zwangerschap een miskraam gehad.
Ik heb het allemaal even laten bezinken en nu ben ik weer terug op het zwanger worden forum voor de volgende ronde.

Ik moet de boel weer even tot rust laten komen en wacht de eerste menstruatie af en dan gaan we er weer voor. Dinsdag a.s. nog een nacontrole   bij de gyneacoloog.

Dit was mijn eerste miskraam en mijn tweede zwangerschap!

Heel veel succes allemaal met zwanger worden!! Hopelijk kunnen we elkaar (weer) snel feliciteren!!

Groetjes,
Rosanne

Hoi Rosanne,
Wat is dat flink balen zeg(echt k*t)...........
Gaat het nou weer een beetje met je?
Veel geluk in de volgende ronde

quote: Rosanne schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-06-2006 15:43:48'));

Hoi meiden,

Ik heb anderhalve week geleden bij ruim 7 weken zwangerschap een miskraam gehad.
Ik heb het allemaal even laten bezinken en nu ben ik weer terug op het zwanger worden forum voor de volgende ronde.

Ik moet de boel weer even tot rust laten komen en wacht de eerste menstruatie af en dan gaan we er weer voor. Dinsdag a.s. nog een nacontrole   bij de gyneacoloog.

Dit was mijn eerste miskraam en mijn tweede zwangerschap!

Heel veel succes allemaal met zwanger worden!! Hopelijk kunnen we elkaar (weer) snel feliciteren!!

Groetjes,
Rosanne

Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen.
Het is onbeschrijvelijk.
Ik kan je alleen maar zeggen dat ik het heel naar voor je vind en voor je mannetje, hoe is die eronder?
Sterkte verder!
Ook voor jou gaat de zon weer schijnen en hopelijk ben je snel weer zwanger.
Denk aan je.

Liefs Anouska

Hoi meis,

Ken je nog niet zo goed, maar wil ff tegen je zeggen dat ik het heel erg voor je vindt en hopelijk kun je het een plaatsje gaan geven!!! Nu komt er nog zoveel op je af hé, weet ook hoe het is heb het zelf ook 4 weken geleden meegemaakt!!! Maar dit forum is zo fijn je kunt het lekker van je afschrijven en de meiden zijn hier echt top ze vangen je erg goed op!!!
Hoe gaat het verders met je, voel je al wat fitter??? Is best een aanslag hé op je lichaam???
Hoop dat je lichamelijk gauw weer opknapt en dat je zelf de tijd kunt geven om het ook geestelijk goed te kunt    verwerken!!! Heel veel sterkte de komende tijd!!! Mocht je nog vragen hebben of gewoon wat kwijt te willen kun je altijd hier kwijt hoor!!!

Liefs Sandy

Goh, wat rot voor je!
Wij kennen elkaar niet zo goed, maar ik leef wel met je mee. Veel sterke en uiteraard veel succes voor straks als jullie er weer voor gaan.

Lieve groeten van

Rosanne (ja, ook...)

hoi hoi

he bha wat naar,dit gun je niemand!!!
zal aan je denken,en dat het straks allemaal maar goed mag gaan!!!

xxxtam80 (ronde 12,1e kindje)

HAllo Rosanne,

Ik leef met je mee. Ik kan me voorstellen hoe groot de domper voor je geweest moet zijn.
Ik duim voor je dat je zsm weer de goede richting op kunt gaan.
Maar tot dan kun je je hart uit storten op dit forum want meestal heb je het zo pril nog aan weinig mensen verteld. Ik hoop dat er iemend in je omgeving is waar je op kunt bouwen.

Liefs Nathalie

hee lieverd wat erg voor je
knap dat je het zo goed kan en wil verwerken
heel veel sterkte en succes als je weer aan de gang wit

Terug
Bovenaan