Ik ben weer terug....

Hé meiden,

Wat een ontzettende lieve reacties allemaal zeg!! Ik ben er gewoon een beetje ondersteboven van. Dat had ik echt niet verwacht.

Dat doet me echt goed hoor!

Ik heb even op het miskraam forum gezeten voor wat informatie en hulp en uiteraard ook wat steun maar daar wordt bijna niet gereageerd op je vragen. En dan krijg ik hier al die hartverwarmende reacties!

Nogmaals harstikke bedankt!

Even in het kort over mijzelf: ik ben 35 jaar, getrouwd met Jan en moeder van een zoontje van anderhalf jaar waar we twee jaar voor hebben moeten vechten om zwanger te worden inclusief de MMM in het ziekenhuis. Sinds eind vorig jaar proberen we weer zwanger te worden van een tweede en ik was dus heel blij gelukkig en verbaasd nu al weer zwanger te zijn, maar daar heb ik dus maar een aantal weekjes van mogen genieten. Ook een beetje omdat onze leeftijd mee speelt (mijn man wordt dit jaar 40).
Maar we gaan er weer voor. Hopelijk dat we weer snel zwanger mogen worden en dat het dan wel goed gaat.

Ik wil iedereen heel veel succes wensen met het zwanger worden en hopelijk kunnen we elkaar snel melden dat we "positief"  nieuws hebben.

En aan Rosanne: grappig een naamgenoot!!

Groetjes,
Rosanne

Hoi Rosanne

Ik ben wat aan de late kant...maar ik wil je het allerbeste wensen vor de volgende ronde.
Wat erg dat het dan toch weer is misgegaan afgelopen keer..en al helemaal omdat het bij de eerste ook al niet gemakkelijk ging.
Meid ik hoop dat je heel snel weer gezond zwanger bent!

Ik duim voor je!
Liefs Linnepinnie

Hoi Rosanne,

Sterkte heb ik je al gewenst maar wel kom terug hopen dat we allen snel weer dit forum mogen verlaten.

Liefs Saskia

Hoi Rosanne

Welkom terug. Al hadden we je hier natuurlijk liever niet meer gezien, want ontzettend balen zeg van je miskraam!!   Sterkte met het verwerken en ik hoop dat je snel weer zwanger bent!

Lfs, cee

Terug
Bovenaan