Ik ben Weer Zwanger Na verlies van mijn zoontje

Ik wil jullie allemaal bedankt voor die lieve reacties. Ik voel me wel goed alleen heel erg slaap en nogmaal slaap... Ik ben heel erg bang maar het komt allemaal wel goed.

Lieve Gulay,

Wat een vreselijke ervaring voor jou en je man. Ik leef met jullie mee. Toevallig is morgen de dag dat Justin*, het zoontje van mijn beste vriendin, 1 jaar zou zijn geworden, maar hij is helaas ook overleden. Hij is met 41 weken in de buik van mijn vriendin overleden en zij heeft van hem moeten bevallen wetende dat hij dood was. Ik ben overal bij geweest (behalve de bevalling) en heb dus van heel dichtbij meegemaakt hoe het is om een kindje te verliezen (het was ook haar eerste kindje). Mijn vriendin is op dit moment 30 weken zwanger en heel erg bang, maar ook dankbaar voor de zwangerschap. Het zal af en toe heel moeilijk voor je zijn, maar dan is dit forum een mooie plek om je hart te luchten. Welkom bij de augustus 2008 moeders en je kindje heeft nu ook al de beste beschermengel die  hij/zij kan hebben, zijn grote broer Umut. Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vriendin over haar nieuwe kindje.

Liefs, Ruby (moeder van Sacha, tante van Justin*)

Beste Gulay

Wat een enge verhaal! Ik hoop echt dat alles beter gaat en dat jullie verwachte kind gezond zou zijn en de pijn van het verlies een klein beetje kan verlichten.

Heel veel sterkte en success toegewenst

Mor 74

lieve gulay,

ik wil je een hele goede zwangerschap toewensen en ik duim
heel erg dat het helemaal goed mag komen

dikke knuffel nice aug 07 mama

ps:je staat in mijn msn lijst maar ik zie je nooit meer online hoe kan dat?Wil je graag weer eens spreken?

Lieve Gulay,

Gefeliciteerd met de zwangerschap van je tweede kindje. Het doet me verdriet dat Umut is overleden en dat hij het ook zo moeilijk heeft gehad. Het moet inderdaad een sterk ventje zijn geweest, en nu een sterke beschermengel voor jou maar ook voor zijn kleine broertje of zusje.

Ik hoopdat je als je dadelijk niet meer zo moe bent, meer kunt genieten van je zwangerschap.

Liefs Anne72

Lieve Gulay

Wat ben ik ontzettend blij voor je zeg.Vertrouw erop dat het goed gaat deze keer en kleine umet zal over zijn broertje of zusje waken.We zullen de kleine man nooit maar dan ook nooit vergeten!

x Mirjam aug 2007 mama

Wat fijn voor je dat je weer een kindje verwacht>
Tegelijk wil ik je veel sterkte toewensen in deze tijd.
Ik heb veel aan jullie gedacht de afgelopen tijd!

liefs Daan
aug 2007 moeder

hoi allemaal,

wat leuk allemaal aug mama's van 2007. Ik weet toen umut in ziekenhuis lag ook heel veel mama's van aug 2007 aan ons dachten en ook hebben meegeleeft.

Heel erg bedankt voor jullie reacties.

Gr

Terug
Bovenaan