ik ben zo blij....

dat ik vanavond niet naar die diploma uitreiking ga. Laura ligt alweer te huilen en niets is goed vandaag. Ik ben ondertussen kapot en loop op mijn tandvlees en heb de telefoons lekker uitgezet. Nu ben ik totaal onbereikbaar voor mensen die mijn geld willen (het laatste telefoontje wat ik vandaag aannam was War Child), die willen zeuren of die ook maar willen weten hoe het met me gaat. IK HEB ER VANDAAG GEEN ZIN MEER IN!!!

Heerlijk dat ik die knoop nou gewoon even door heb gehakt. Ik heb lekker de rest van de dag niets meer te doen, behalve mijn dochter en mezelf van eten en drinken te voorzien. Wat een rust...

Groetjes Ilona

Hai Ilona

Lekker genieten van de rust die je gegunt is (en je jezelf hebt gegeven)!!!!! Ik hoop voor je dat je een beetje bij kan komen. Is het nog zo hommeles bij jullie?

Groeten
Rosanne

Je hebt groot gelijk! We zijn nu eenmaal geen super-mama's die alles maar kunnen, goedvinden etc... Geniet effe lekker van een simpele avond zonder verplichtingen!
Ik hoop dat Laura zin heeft om met je mee te genieten van de rust ...
En snel weer een beetje in haar hum is!

Wij hebben hier te maken met een 2e verkoudheid en een nacht vol 'speen'-paniek. Christian heeft vanaf het moment dat hij in slaap viel (rond 22:00 uur) IEDER uur en soms zelf al na 30 minuten gehuild (heel zielig en hees...) en plop de speen erin en het leed was weer geleden. Maar mama moest er dus wel 9x uit vannacht... Ik hoop maar dat hij er geen gewoonte van maakt, ik ben mooooeeee!! Normaal kan hij meestal goed slapen zonder speen...

Veel sterkte en lekker rusten!

Groetjes, Karin
mama van Christian (19,5 weken)

Oh.... wat erg Karin, ik kom juist door de dagen deze week omdat ik 's nachts kan slapen. Wat zielig dat Christian nou weer verkouden is. Ik vind het altijd zo sneu als er zo'n kleintje met een snotneus adem probeert te halen. Ik zal voor je duimen dat die grap met de speen maar voor 1 nacht was.

Rosanne, gisteren hoopte ik dat het voorbij was, maar gistermiddag/avond ben ik weer weg geweest (naar Antwerpen heen en weer) en vandaag is het weer bal. Ik begin toch het idee te krijgen dat uren zonder mama betekend dat ze dan de volgende dag huilerig is. Vooral omdat ik nooit langer dan een uurtje weg ben geweest bij haar de afgelopen 6 maanden.

Ik was vanmiddag toen ik de knoop doorgehakt had meteen opgelucht en het was net of ik ergens nieuwe energie vandaan haalde om de rest van de dag door te komen. Ik voel me goed, moet nu alleen weer naar mijn huilende meisje toe!

Groetjes Ilona

Goed zo! Goed voor jezelf zorgen!

En Karin, ik zal voor je duimen dat je vanacht lekker kan slapen. Slopend is het die nachtrustonderbrekingen....

Groetjes, Tess.

Goed zo! Goed naar je lijf en je hoofd luisteren, anders houd je het niet vol. Hopelijk heeft Laura ook zin in een rustige avond met mama. Toch gek, dat ze opeens zo huilerig is. Misschien gewoon heimwee? Nou, dan hoop ik dat als je aan boord gaat dat het leed ook weer geleden is!

En Karin...ik wens jou ook een rustige nacht met veel uren aaneengesloten slaap toe!

Liefs,

Eveline

je hebt gelijk!!!!!

goed naar jezelf luisteren hoor!! (en naar laura natuurlijk)
kan me voorstellen dat het heel zwaar is.vooral omdat ze normaal gesproken zo makkelijk is. hopen dat dat gauw weer terug komt!!
sterkte nog!!
en lekker vroeg naar bed!!

liefs marijke

Ik ben ook weer blij, want ik heb goed kunnen slapen!
Gisteravond begon het weinig hoopgevend, tussen 22:00 en 0:00 uur moesten we al 4 keer het speentje geven (laten huilen werkte al helemaal niet!), maarre... vanochtend was het pas 7:45 uur voordat hij zich meldde! Wauw!
En toen ik ging kijken, lag hij heel lief te spelen met zijn handjes en knietjes, 'ppfffffrrttt!', 'pppfffrrrrttt!'
En zodra hij mij zag:

Ik zo van mijn mannetje!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (20 weken)

Terug
Bovenaan