ik ben zo blij....

Even de rest vertellen. Mijn schoonmoeder kon het toch niet op zich laten zitten en heeft Mattijs een veeg uit de pan gegeven dat hij wel boodschappen had kunnen doen met een taxi en dat hij mij niet zo heen en weer had moeten laten rijden en dat ik nu daarom de diplomauitreiking had af gebeld omdat ik zo moe was en Laura zo huilde.

Mattijs heeft haar een antwoord gegeven wat ik hier niet zal herhalen, maar ze was wel stil! Tegen mij heeft ze gezegd dat ik Laura wel bij haar had kunnen brengen met die huilbuien. Ja, ikke is gek! Dan had ik anderhalf uur heen kunnen rijden, dan weer anderhalf uur terug en dat nog een keer omdat zij in de nachtdienst zat, dus kon Laura daar niet logeren (als ik dat überhaupt gewild had). En ik ga dus ook geen drie uur op een dag in de auto zitten met een kind in zo'n bui! (En nog 6 uur zonder kind.) Dan had je me op kunnen vegen en was ik compleet ingestort. Dan had ik toch helemaal geen dagje rust gehad? Of overdrijf ik nu?

Groetjes Ilona

Hahaha, aardig aangeboden van je schoonmoeder, maarrehm...is denk ik inderdaad niet verder over nagedacht, hihi. Nee, zo kom je inderdaad ook niet aan je rust, je stelt je dus niet aan... Ik heb vandaag een vreselijke hangdag, loop nog steeds in kamerjas, haha...ach, morgen weer werken (bah!)

Terug
Bovenaan